۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۸:۳۹

رئیس سازمان صمت زنجان:

۱.۵ میلیون عدد ماسک در انبارهای زنجان ذخیره شده است

 ۱.۵ میلیون عدد ماسک در انبارهای زنجان ذخیره شده است

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان،گفت: بیش از ۱.۵ میلیون عدد ماسک در انبارهای استان زنجان ذخیره شده و مشکلی در تولید و توزیع ماسک وجود ندارد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر، از فعالیت ۱۰ واحد تولیدی ماسک در استان زنجان خبر داد و گفت: این استان در تولید ماسک مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در تولید ماسک به خودکفایی رسیده است، اظهار کرد: ماسک با قیمت هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و توسط جمعیت هلال احمر استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: بیش از ۱.۵ میلیون عدد ماسک در انبارهای استان ذخیره است و مشکلی در تولید و توزیع ماسک وجود ندارد و شهروندان زنجانی در خصوص تأمین ماسک مورد نیاز دغدغه نداشته باشند.

فغفوری با بیان اینکه بازرسی از فروشگاه‌ها و اصناف در استان به جد انجام می‌شود، گفت: با مراکز فروش لوازم بهداشتی که ماسک را بیشتر از نرخ مصوب به مردم عرضه کنند، برخورد خواهد شد.

وی با اینکه استان زنجان در تولید مواد ضدعفونی کننده و مواد شوینده هم به خود کفایی رسیده است، تصریح کرد: با توجه به تولید مازاد بر نیاز استان در زمینه مواد مواد ضدعفونی کننده، این مواد به استان‌های دیگر هم ارسال می‌شود و مشکلی در این خصوص نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: شماره تلفن ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت برای شکایت مردم استان تهیه شده و مردم هر گونه تخلف را به این سامانه گزارش بدهند.

فغفوری افزود: مردم می‌توانند برای ارائه گزارش به اتاق‌های اصناف مرکز استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

کد خبر 5039440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha