۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۵

ریابکوف :

گفتگو درباره «استارت نو» میان روسیه و آمریکا فردا برگزار می‌شود

گفتگو درباره «استارت نو» میان روسیه و آمریکا فردا برگزار می‌شود

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: گفتگو درباره «استارت نو» میان روسیه و آمریکا فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد: رایزنی های روسیه و آمریکا در مورد ثبات راهبردی فردا دوشنبه در شهر هلسینکی فنلاند برگزار می شود.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، معاون وزیر خارجه روسیه در این خصوص گفت: این دُور از مذاکرات یک روزه بوده و نمایندگانی از دو کشور گفتگوها پیرامون مذاکرات تابستان را ادامه خواهند داد.

وی در این باره اضافه کرد: در گفتگوی فردا؛ طیف وسیعی از موضوعات، از جمله پیمان میان روسیه و آمریکا درباره اقداماتی در راستای کاهش و محدودیت بیشتر سلاح های تهاجمی راهبردی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

ریابکوف در ادامه و در پاسخ به این پرسش که آیا بحث درباره پیمان «استارت نو» با مذاکره کننده آمریکایی در پایتخت فنلاند مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، گفت: بله، البته.

گفتنی است، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیش از این پیشنهاد کرده بود تا توافقنامه پیشین فیمابین بدون پیش شرط به مدت ۵ سال تمدید شود.

کد خبر 5040216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      توافق قبلی هم در هلسینکی بود، آمریکا را مجبور کردند به محل توافق قبلی برگردد تا پیمانی را که ترامپ از آن خارج شد را دوباره اجرایی کند، اگر قدرت چانه زنی ما هم افزایش یابد در برجام هم همین کار را میکنم