۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵

واکنش فدراسیون والیبال به تغییر «غیرقانونی» رئیس هیات هرمزگان

واکنش فدراسیون والیبال به تغییر «غیرقانونی» رئیس هیات هرمزگان

دبیر فدراسیون والیبال تاکید کرد که تغییر و تحول در راس هیئت والیبال هرمزگان، به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان این استان انجام شده و تعیین سرپرست جدید غیرقانونی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی دبیر فدراسیون در واکنش به تعیین سرپرست جدید برای هیئت والیبال هرمزگان گفت: ابتدا باید از زحمات چندین ساله فریدون الهامی تقدیر و تشکر کنم. نگاه آقای امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان این بود که بعد از چندین سال، خون تازه‌ای در رگ‌های والیبال این استان دمیده شود و بدین ترتیب به درخواست ایشان و با توجه به اختیارات قانونی، عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرپرست هیئت والیبال هرمزگان معرفی شد.

تقوی افزود: طبعاً این موضوع باعث نخواهد شد زحمات آقای الهامی فراموش شود و حتماً از پتانسیل ایشان به موقع استفاده خواهیم کرد.

وی در واکنش به انتقادها از روش تغییر رئیس هیئت والیبال هرمزگان بدون برگزار شدن مجمع، گفت: این تغییر و تحول، به هیچ‌وجه غیرقانونی نبود. چند شیوه برای جابه‌جایی روسای هیئت‌های استانی وجود دارد که در تبصره‌های ماده ۱۰ آیین‌نامه هیئت‌های ورزشی آمده است و این حق را برای مدیر کل ورزش و جوانان استان قائل می‌شود که در صورت تمایل، نسبت به تغییر و تعیین تکلیف رئیس هیئت استان اقدام کند.

دبیر فدراسیون والیبال، هیئت‌های ورزشی را بازوان توانمند ورزش استان دانست و گفت: بی‌شک هیئت‌های ورزشی بازوان توانمند ورزش استان هستند که زیر نظر مدیرکل استان فعالیت می‌کنند.
قطعاً مدیرکل ورزش و جوانان یک استان، تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا افرادی در راس هیئت‌های ورزشی قرار گیرند که کاملاً هماهنگ با اهداف باشند و قانون هم این حق را برای مدیران کل قائل شده است.

تقوی تصریح کرد: در مقطع کنونی، استان هرمزگان در رشته والیبال سالنی و ساحلی نیز در هیچ‌یک از رده‌های سنی بانوان و آقایان، در رقابت‌های لیگ حضور ندارد. این در حالی است که مدیرکل ورزش و جوانان این استان معتقد است که هرمزگان از ظرفیت‌های ورزشی بالایی در رشته والیبال برخوردار است و باید از پتانسیل جوانان به خوبی استفاده کنیم تا استعدادهای این خطه نیز شکوفا شوند.

کد خبر 5049716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha