۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰

در جلسه شورای شهر مطرح شد

انتقاد رسولی از عدم وفای عهد شهردار تهران به وعده‌هایش

انتقاد رسولی از عدم وفای عهد شهردار تهران به وعده‌هایش

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌ شهر تهران نسبت به عدم وفای شهردار تهران به وعده‌های خویش و اعمال مواضع و رفتار دوگانه مبنی بر تعهد و همراهی اولیه در زمان اخذ رای اعتماد، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن رسولی در جلسه صبح امروز شورای شهر خطاب گفت: تذکر امروز بنده خطاب به دکتر حناچی شهردار تهران نسبت به انتصاب معاون منابع انسانی شهرداری است.

وی افزود: ضمن اعلام مراتب تعجب و تأسف خود نسبت به عدم وفای آقای حناچی به وعده‌های خویش، اعمال مواضع و رفتار دوگانه مبنی بر تعهد و همراهی اولیه در زمان اخذ رأی اعتماد، نیز ارسال لایحه و تقاضای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمان شهرداری در واپسین لحظات طرح آن در صحن شورا و تعیین شتاب زده سرپرست برای منابع امور انسانی شهرداری که خودتان تقاضای حذف آن را کرده بودید؛ مقتضی است وقف مورد به قانون شورای اداری کشور و در اسرع وقت نسبت به انتصاب فردی عالم و متخصص که در تراز شهرداری تهران باشد، اقدام کنید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حسب وظیفه نمایندگی خود، از زحمات آقای رستمی معاون سابق منابع انسانی تشکر می‌کنم.

کد خبر 5057233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیدمحمد طباطبایی فرد PL ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      0 0
      آقای رسولی این شورا از اول تصمیمات و کارهای غیر کار شناسی کرده یک مورد انتخاب ۳شهردار که شاید شهردار سوم هم غزل کنید دوم لغو مصوبه برج باغها که اگر دلتون برای درختان میسوزه چرا ۴۰درصد چیتگر راخشک کردید و...