نوری المالکی:

جنایات داعش بر احدی پوشیده نیست/ حامیان تکفیری ها محاکمه شوند

جنایات داعش بر احدی پوشیده نیست/ حامیان تکفیری ها محاکمه شوند

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق با «کریم اسعد احمد خان» رئیس تیم بین المللی تحقیق درباره جنایتهای داعش در عراق، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراق (نینا)، نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق با «کریم اسعد احمد خان» رئیس تیم بین المللی تحقیق درباره جنایت‌های داعش در عراق، دیدار و گفتگو کرد.

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در این دیدار بر لزوم محکوم کردن گروه تروریستی داعش و محاکمه بنیان گذاران و حامیان داخلی، منطقه‌ای و بین المللی آن تاکید کرد.

نوری مالکی در دیدار «کریم اسعد احمد خان» رئیس تیم بین المللی تحقیق درباره جنایت‌های داعش در عراق، گفت: جنایات داعش دیگر بر کسی پوشیده نیست و تدوین قانونی که براساس آن این گروه تروریستی مجرم شناخته شود، مسئله مهمی است.

وی با اعلام حمایت از موفقیت فعالیت‌های کمیته تحقیق از طریق تکمیل اصلاح قانون دادگاه عالی فدرال عراق که برای بررسی مجدد در مجلس نمایندگان مطرح شده، نسبت به سیاسی شدن این دادگاه و گرایش آن به سمت تسویه حساب‌ها و خروج از حرفه قضایی آن هشدار داد.

کد خبر 5057962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      0 0
      لعنت بر آنهایی که با داخله در غائله داخلی سوریه عامل اصلی بوجود آوردن داعش خونخوار و به اصطلاح مدافع اسلام بود که همانند سایر گروههای اسلامی به اسلام ضربات جبران ناپذیر زد