۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۱۳

فرمانده انتظامی البرز مطرح کرد؛

مشارکت گسترده کارکنان انتظامی البرز در رزمایش کمک مؤمنانه

مشارکت گسترده کارکنان انتظامی البرز در رزمایش کمک مؤمنانه

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارکنان این فرماندهی به صورت خودجوش مشارکت بالایی در سه مرحله رزمایش‌های همدلی و کمک‌ مؤمنانه داشتند.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای اوامر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا «مدظله» که اعلام فرمودند به واسطه این بیماری منحوس، عده‌ای از مردم بیکار یا متضرر شده‌اند و یا وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و ضرورت دارد که همه جامعه دست به کار شوند و در قالب رزمایش‌های همدلی و کمک مؤمنانه اقدام کنند، طرح همدلی مؤمنانه در مجموعه نیروی انتظامی استان البرز به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: از ابتدای ورود بیماری منحوس کرونا به کشور و به تبع آن مأموریت‌های جدیدی که برای پلیس مشخص شد نیروی انتظامی استان البرز دوشادوش سایر رده‌ها و رزمندگان سلامت و تندرستی در دانشگاه علوم پزشکی استان مأموریت‌های خود را در سطح استان البرز شروع کردند.

ابتلای ۲۰۰ نفر از کارکنان انتظامی البرز به کرونا

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان در این راه تاکنون چهار نفر از همکاران خود را از دست داده است، تصریح کرد: به واسطه ارتباط مستقیم با مأموریت‌ها، همکاران ما دچار این بیماری شده‌اند و متأسفانه جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان به این ویروس آلوده شدند اما خللی در انجام مأموریت‌ها به وجود نیامده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاران ما به صورت شبانه‌روزی پای‌کار بوده‌اند و در معابر و ورودی‌های استان مستقر شده‌اند و عبور و مرور خودروها را کنترل می‌کردند.

توزیع ۴۲۰ بسته کمک مؤمنانه

محمدیان گفت: همکاران ما علاوه بر اجرای مأموریت‌هایی که داشتند بیش از ۴۲۰ بسته کمک‌های مؤمنانه را در قالب سه مرحله و ارزش ریالی ۲ میلیارد ریال از کمک‌های شخصی خود جمع‌آوری کرده‌اند که در قالب بسته‌های معیشتی در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت در استان قرار گرفت.

وی با ابراز خرسندی از تداوم انجام این‌گونه طرح‌های خداپسندانه گفت: امیدواریم در آینده همچنان این کمک‌ها را ادامه دهیم و در این اجر و ثواب الهی بتوانیم شریک باشیم.

فرمانده انتظامی استان البرز با تشکر از مردم استان به واسطه همکاری خوبی که نیروی انتظامی دارند و فرزندان خود را در این نیرو، امین خود می‌دانند، متذکر شد: از همه مردم درخواست داریم هرگونه اخبار و اطلاعاتی راجع به احتکار کالا و انبارهای نگهداری وسایل ضدعفونی‌کننده یا بهداشتی دارند از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا بتوانیم با اقدام به موقع بتوانیم جلوی این توطئه دشمنان نظام و انقلاب را بگیریم.

کد خبر 5064553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha