۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۷

امیر سرتیپ صباحی فرد

حضور مؤثر در فضای مجازی از اهداف اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش است

حضور مؤثر در فضای مجازی از اهداف اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: حضور مؤثر در فضای مجازی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این حوزه یکی از اهداف اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از اولین بازی رایانه‌ای این نیرو گفت: حضور مؤثر در فضای مجازی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این حوزه یکی از اهداف اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر صباحی‌فرد در رابطه با بازی رایانه‌ای قلمرو گفت: امروز به یاری خدا اولین بازی رایانه‌ای و موبایلی با موضوع پدافند هوایی را رونمایی کردیم که امیدواریم این رویداد آغاز مطلوبی برای فعالیت‌های بیشتر در فضای مجازی باشد و بتوانیم به اهداف مدنظر فرماندهی کل قوا در خصوص حضور مؤثر در فضای مجازی جامه عمل بپوشانیم.

امیر صباحی‌فرد تصریح کرد: بازی‌هایی که در گذشته با موضوع نظامی وجود داشت بازی‌های همراه با نمادها و فرهنگ‌های غربی بود و با توجه به تمایل جوانان به بازی‌های رایانه‌ای سعی کردیم در این حوزه ورود کنیم و بازی متناسب با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی تولید کنیم.

وی افزود: حضرت آقا تاکید دارند که در فضای مجازی بیشتر کار کنیم و سرمایه گذاری کنیم و به یاری خدا و با تعامل و همکاری اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی بتوانیم اقدامات مؤثر و مطلوبی را در این زمینه به انجام رسانیم.
 

کد خبر 5069243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha