۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۴

با بیش از ۲۲ هزار مبتلا در ۲۴ ساعت اخیر؛

آمار کرونائی‌های روسیه از یک میلیون و ۹۰۳ هزار نفر فراتر رفت

آمار کرونائی‌های روسیه از یک میلیون و ۹۰۳ هزار نفر فراتر رفت

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه با شناسایی ۲۲ هزار و ۷۰۸ مورد جدید در ۲۴ ساعت اخیر از مرز یک میلیون و ۹۰۳ هزار نفر گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های واگیردار روسیه، طی شبانه‌روز گذشته ۲۲ هزار و ۷۰۸ فرد دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و بر این اساس، آمار کل مبتلایان در روسیه به یک میلیون و ۹۰۳ هزار و ۲۵۳ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در روسیه جان باخته اند و شمار قربانیان نیز به ۳۲ هزار و ۳۹۱ نفر افزایش یافته است.

گزارش ها در این خصوص حاکیست؛ شمار بهبودیافتگان با ترخیص ۱۸ هزار و ۶۲۶ بیمار از بیمارستان‌ها نیز به یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۵۲۹ نفر رسیده است.

در همین حال در مسکو طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۴۲۷ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده و بدین ترتیب شمار مبتلایان در پایتخت روسیه به ۵۰۳ هزار و ۹۴۳ نفر رسیده است. آمار قربانیان کرونا در مسکو نیز با فوت ۶۹ بیمار دیگر به ۷ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

گفتنی است، نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در روسیه ۳۱ ژانویه سال جاری میلادی شناسایی و اولین مورد مرگ ناشی از این بیماری نیز ۱۹ مارس ثبت شد.

کد خبر 5071340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha