۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱

رییس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی کرمانشاه خبر داد؛

مراکز معاینه فنی زیر ذره‌بین بازرسان حمل و نقل ترافیک کرمانشاه

مراکز معاینه فنی زیر ذره‌بین بازرسان حمل و نقل ترافیک کرمانشاه

کرمانشاه- رییس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت کرمانشاه از نظارت دقیق و مستمر بر مراکز معاینه فنی توسط بازرسان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین الفتی نیا شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز معاینه فنی شماره پنج کرمانشاه، اظهار کرد: شهرداری کرمانشاه به عنوان رئیس ستاد نظارت بر مراکز معاینه فنی به همراه سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و پلیس راهور به صورت ماهانه و سرزده از مراکز معاینه فنی بازدید به عمل می‌آورد.

وی افزود: در این بازدیدها صورتجلسه سیمفا تنظیم می‌شود که طبق آن هر مرکز معاینه فنی که تخلفی داشته باشد برابر جدول ۱۳ و دستورالعمل ماده ۳ با آنان برخورد خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت کرمانشاه بیان کرد: در بازدید امروز از جایگاه معاینه فنی شماره پنج با حضور اعضا ستاد خوشبختانه همه مراحل فنی و استاندار رعایت شده بود.

الفتی نیا تصریح کرد: در افق پنج ساله معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه راه اندازی چهار مرکز معاینه فنی در نظر گرفته شده است که تا کنون ۲ مرکز معاینه فنی در سازمان بار شهرداری و طاق بستان راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: ۲ مرکز معاینه فنی دیگر در بلوار سرحدی واقع در جاده قدیم و شهرک کیهانشهر در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

الفتی نیا گفت: طی سال گذشته حدود ۳۵ صورتجلسه سیمفا تنظیم شده است که مطابق دستورالعمل‌ها، ۲ مرکز معاینه فنی که موارد تخلفاتی هم چون رعایت نکردن نرخ‌های مصوب و دست کاری نتایج آزمون را داشتند تعطیل شد.

رئیس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت کرمانشاه خاطر نشان کرد: از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۲ دوربین‌های سامانه سیمفا در کرمانشاه راه اندازی شد و این امر موجب حضور چشم گیر خودروها در مراکز معاینه فنی و کاهش تصادفات و ایمنی خودروها شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز ۹ مرکز معاینه فنی به‌صورت رندوم در کرمانشاه فعال است.

الفتی نیا تاکید کرد: همشهریان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را جهت بهبود نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت با شماره ۳۷۲۹۰۰۰۱ در میان بگذارند.

کد خبر 6111347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha