دفتر سیاسی انصارالله یمن:

درگذشت ولید المعلم ضایعه ای برای سوریه و جهان عرب است

درگذشت ولید المعلم ضایعه ای برای سوریه و جهان عرب است

دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه ای درگذشت ولید المعلم وزیر خارجه سوریه را به دولت و ملت سوریه تسلیت گفت و آنرا ضایعه ای برای سوریه و جهان عرب دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه ای درگذشت ولید المعلم وزیر خارجه سوریه را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: با نهایت تاسف و اندوه خبر درگذشت ولید المعلم وزیر خارجه و معاون نخست وزیر سوریه را دریافت کردیم. درگذشت المعلم، ضایعه ای برای سوریه و جهان عرب است به ویژه که وی نمونه و الگویی سیاسی در دفاع از موضوعات عربی در محافل بین المللی بود. وی حقیقتاً یکی از مردان درخشان سرزمین شام بود که عالم به امور منطقه و دنیا بود و رفتن وی تنها ضایعه ای برای مردم سوریه نیست. وی به همراه دولت و مردمش و ارتش سوریه در برابر یورش تکفیری های مورد حمایت آمریکا و غرب ایستاد و درگذشت وی ضایعه ای برای جهان عرب است که وی حامی موضوعات آن در محافل بین المللی و منطقه ای بود.

دفتر سیاسی انصارالله یمن بیان کرد: به این مناسبت ما به ملت سوریه و ارتش و ریاست جمهوری و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می کنیم و برای خانواده وی صبر طلب می کنیم.

همچنین محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن هم درگذشت ولید المعلم وزیر خارجه سوریه را به رئیس جمهوری و ملت سوریه تسلیت گفت.

محمد عبد السلام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: درگذشت قله استوار و معلم دیپلماسی سوریه، ولید المعلم وزیر امور خارجه را به رهبر و ملت سوریه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر مسألت می‌کنم.

کد خبر 5073189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha