۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱

نایب رئیس هیئت کشتی شهرستان لارستان:

مسابقات کشتی مجازی در لارستان برگزار می شود

مسابقات کشتی مجازی در لارستان برگزار می شود

لارستان - نایب رئیس هیئت کشتی شهرستان لارستان از برگزاری مسابقات کشتی مجازی به مناسبت هفته بسیج و برای اولین بار در فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌الله ملتفت گفت: مسابقات کشتی مجازی بین کشتی‌گیران شهرستان اوز، بخش جویم و سه باشگاه کشتی در لار برگزار خواهد شد. ملتفت با اشاره به تعطیلی فعالیت باشگاه‌ها و مسابقات کشتی به دلیل شیوع کرونا، ایجاد انگیزه بین کشتی گیران خردسال، نونهال و نوجوان را از اهداف برگزاری مسابقات مجازی کشتی ذکر کرد.

او افزود: پس از قرعه کشی این مسابقات، عکس‌های دو کشتی گیر به مدت ۲۴ ساعت در استوری صحفه اینستاگرام هیئت کشتی لارستان به نمایش گذاشته می شود و هر کشتی گیری که رای بیشتری را کسب کند به عنوان کشتی گیر برتر همان مسابقه شناخته خواهد شد.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به ترتیب سه، دو و یک میلیون ریال همراه با مدال و تندیس یادبود از سوی هیئت کشتی لارستان اهدا می شود.

نایب رئیس هیئت کشتی لارستان ادامه داد: کشتی گیری که در این دوره از مسابقات عنوان نخست را به خود اختصاص دهد، به عنوان محبوب ترین کشتی گیر لارستان شناخته می شود.

کد خبر 5083427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha