۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۷

در بیانیه ای اعلام شد:

ترور ناجوانمردانه؛ میدان اصلی استکبار در برابر جبهه انقلاب

ترور ناجوانمردانه؛ میدان اصلی استکبار در برابر جبهه انقلاب

مشهد ـ مسجد صاحب الزمان مشهد در بیانیه ای اعلام کرد: ترور ناجوانمردانه، میدان اصلی استکبار در برابر نام آوران جبهه انقلاب اسلامی است نه میز مذاکره ذلیلانه.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسجد صاحب الزمان(عج) تلگرد مشهد در محکومیت جنایت ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرّحیم
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

روح فخرِ جهان اسلام آسمانی شد...

شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای کشور جناب آقای محسن فخری زاده عزیزمان را محضر امام عصر عج و امام خامنه ای دامت عزه، مردم شهید پرور مشهد مقدس به ویژه منطقه تلگرد، تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می کنیم.

چند ده و چند صد باره، رد نجس استکبار جهانی از صهیونیسم و آمریکای جنایت کار، جبهه حقِ انقلاب اسلامی را خونین کرد و آن خون بر شجره طیبه اسلام ناب، آب حیاتی بر استحکام آن شد.

این ترورهای بزدلانه یعنی عجز و وحشت طواغیت عالم و خود، مبینِ بیداری انقلاب اسلامی است و به تعبیری تنها آنهایی ترور می‌شوند که وجودشان دریچه‌ تنفس استکبار را می‌بندد، آن‌قدر که مجبور شوند، آنها را حذف فیزیکی، یعنی ترور کنند.

و ترور ناجوانمردانه، میدان اصلی استکبار در برابر نام آوران جبهه انقلاب اسلامی است نه میز مذاکره ذلیلانه! برای آنهایی میگوییم که هنوز خواب مذاکره می بینند.

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(۸، سوره مبارکه صف)

توهم نموده اند نور اسلامیت این انقلاب با این حرکتهای بزدلانه خاموش می شود، و اگر نمی دانند، بدانند که ما ملت شهادتیم و با راهبری مداد العلماء و حیات بخشیِ دماء الشهدا در هر صورت پیروزیم و آنها مغلوب همیشگی(ما لنا الّا احدی الحسنیین)

مردم شهید پرور ما بدانند و می دانند که این دست پلید استکبار با اصل اسلامیت و آسایش و رفاه مردمی دشمنند و دشمنان خوب میدانستند این شهید پرافتخار و مجاهد علمی ما، تلاشگر رفع آلام و دردهای مردمیِ حاصل از بیماری منحوس کرونا، با ساخت اولین کیت های تشخیصی کرونا و تلاش بی وقفه در جهت ساختن واکسن این بیماری بودند و اما راه یاران ولایت از ظهور ولایت عظمی با غلبه بر همه مستکبران عالم خواهد گذشت ان شالله.

انتقام سخت از مسببان این حادثه ی ددمنشانه وشهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز، از مطالبات مورد تاکید مردمیِ ما خواهد بود و تکرار میکنیم که ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم.
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ...(۲۲، سوره مبارکه سجده)

قطعا ما از مجرمان انتقام‏ کشنده‏ ایم.

والسلام علیکم

کد خبر 5083619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha