۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد

ضرورت جریان شناسی و مدیریت جنبش های دانشجویی

ضرورت جریان شناسی و مدیریت جنبش های دانشجویی

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر جریان شناسی و مدیریت جنبش های دانشجویی گفت: برنامه ریزی در حوزه و دانشگاه باید در راستای تقویت جریان انقلابی در این حوزه ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای راهبردی وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: هر برنامه‌ریزی که در راستای حوزه و دانشگاه انجام می‌دهیم باید در راستای تقویت جریان انقلابی در حوزه و دانشگاه باشد.

وی مسئله جریان‌شناسی جنبش‌های دانشجویی و مدیریت این جریانات را بسیار مهم و جدی دانست و گفت در بنیانگذاری بسیاری از جریانات، خوب عمل کردیم اما متأسفانه در مدیریت این جریانات عملکرد خوبی نداشتیم و این جنبش‌ها توسط دیگران مصادره شده است.

وی با گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو تصریح کرد: باید به روایتگری درست حادثه ۱۶ آذر توجه و بررسی کنیم دانشجویانی که این واقعه را رقم زده‌اند دنبال چه هدفی بودند.

امام جمعه ساری گفت: هدف آن‌ها افشای ماهیّت ضد امپریالیستی آمریکا بود ولی در مراسمهایی که به یادبود شانزدهم آذر برگزار می‌شود به این مسئله توجه نمی‌شود و و به جای ماهیت ضد امپریالیستی، ضدّ آمریکایی و ضدّ استکباری این واقعه، هویّت مخالفت با انقلاب و جمهوری اسلامی یافته است.

کد خبر 5087033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha