۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۰

همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رقم خورد؛

کاروان موتوری گرامیداشت یاد شهید فخری زاده در استان سمنان

کاروان موتوری گرامیداشت یاد شهید فخری زاده در استان سمنان

سمنان- کاروان خودرویی مردم انقلابی و متدین استان سمنان به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطر دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری زاده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حرکت در آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرارسیدن هفتمین روز از شهادت شهید محسن فخری زاده از شهدای دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی به دست مزدوران کوردل و ایادی استکبار، برنامه‌هایی با حضور مردم متدین و انقلابی استان سمنان، همراه با هیئت‌های مذهبی، گروه‌های فرهنگی، بسیجیان، روحانیان و آحاد مردم برگزار شد.

کاروان موتوری مردم انقلابی و متدین استان سمنان در شهرهای مختلف استان سمنان یکی از برنامه‌های هفتمین روز شهادت شهید فخری زاده بود که به خصوص در شهرهای سمنان و گرمسار با حضور مردم انقلابی و متدین طی روز جمعه و شنبه در مراحل مختلف برگزار شد.

مردم در این کاروان خودرویی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود، پلاکاردهایی مانند راه شهید ادامه دارد، آمریکا جهان‌خوار، شهید مرثیه نمی‌خواهد انتقام می‌خواهد، مجلس انقلابی برجام تمام و… به نمایش گذاشته شد.

پیش از این نیز، جمعی از دانشجویان بسیجی دامغان با حضور در مقابل دفتر نماینده این شهرستان در مجلس یازدهم خواستار پایان برجام و عدم اعتماد به طرف‌های غربی و مذاکرات شدند همچنین امروز نیز در دامغان برنامه‌ای ویژه با حضور بسیجیان برگزار شد.

نصب تمثال شهید فخری زاده از شهدای شاخص هسته‌ای و خدمت کشور بر روی لباس جهادگران عرصه‌های سازندگی، سلامت و شبکه بهداشت و درمان و همچنین بسیجیان استان سمنان از دیگر برنامه‌هایی بود که امروز به مناسبت گرامی داشت مقام شامخ شهید فخری زاده و همچنین قدردانی از دستاوردهای علمی ایشان برگزار شد.

ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان سمنان نیز با برگزاری برنامه‌هایی در فضای جامعه و همچنین فضای مجازی یاد و خاطر شهید فخری زاده را در سراسر استان سمنان گرامی داشت. بیش از ۶۰۰ جهادگر استان همزمان با هفتمین روز از شهادت شهید فخری زاده لباس‌های خدمت خود را مزین به تمثال این شهید کردند. این گروه‌ها در کنار سازندگی، رسالت خدمت به بیماران را نیز برعهده دارند.

پایگاه‌های بسیج سراسر استان سمنان نیز با فضا آرایی شهری و همچنین فضای مجازی نسبت به گرامیداشت یاد و خاطر تمام شهدای دانشمند هسته‌ای و عرصه خدمت رسانی به انقلاب اسلامی مبادرت ورزیدند که این برنامه‌ها با همراهی مردم مواجه شد.

بسیجیان، روحانیان، طلاب، ستادهای مردمی، فعالان فرهنگی، دانشگاهیان، جوانان و نوجوانان، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و مداحان و شبکه تبلیغی نیز به طور جداگانه در فضاهای مختلف نسبت به برگزاری برنامه‌هایی در زمینه گرامی داشت یاد شهید فخری زاده اقدام کردند.

شهید فخری زاده جمعه گذشته در اقدامی ناجوانمردانه و تروریستی به دست مزدوران کوردل شهد نوشین شهادت نوشید. وی در زمره شاخص ترین دانشمندان حوزه‌های مختلف علمی و هسته‌ای ایران اسلامی بود.

کد خبر 5088214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha