در گزارشی اعلام شد؛

انتقاد دیده‌بان حقوق بشر از اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها

انتقاد دیده‌بان حقوق بشر از اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها

سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج الجدید، سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد که مقام‌های صهیونیستی سال گذشته میلادی (۲۰۲۰) اقدامات هدفمندی را برای سرکوب مردم فلسطین انجام دادند.

در این گزارش آمده است: محاصره ۱۳ ساله نوار غزه توسط صهیونیست‌ها باعث شده تا دو میلیون فلسطینی در این منطقه از حق آزادی تردد محروم شوند و اقتصادشان با نابودی مواجه شود. اقدام اسرائیل برای انتقال هر چه بیشتر صهیونیست‌ها به شهرک‌های واقع در کرانه باختری جنایت جنگی است.

در ادامه گزارش گفته شده است: طی سال ۲۰۲۰، برای ساخت ۱۲ هزار و ۱۵۹ واحد مسکونی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، پیشرفتهای زیادی وجود داشته که از سال ۲۰۱۲ تاکنون، بیشترین آمار ساخت و ساز در اراضی اشغالی فلسطین است.

در این گزارش همچنین آمده است: ۶۶۱ هزار صهیونیست و ۱۳۲ شهرک بزرگ در کرانه باختری احداث شده است و رژیم صهیونیستی تا ۱۹ اکتبر ۲۰۲۰، ۵۶۸ منزل متعلق به شهروندان فلسطین را تخریب کرده که باعث آوارگی ۷۵۹ نفر شده است.

این گزارش می‌افزاید: پیکر ۶۷ نفر از شهدای فلسطینی که از سال ۲۰۱۵ شهید شده‌اند، در گروگان صهیونیست‌ها قرار دارد. تل‌آویو از این پیکرها به عنوان اهرم فشار استفاده می‌کند.

کد خبر 5122858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha