۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

پیوست رسانه‌ای عملیات وعده صادق یکی از عوامل موفقیت بود

پیوست رسانه‌ای عملیات وعده صادق یکی از عوامل موفقیت بود

همدان-رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: عملیات وعده صادق ثابت کرد حقیقت پنهان نشدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی ظهر شنبه گفت: عملیات طوفان‌الاقصی بیداری ملت‌ها و عملیات وعده صادق بیداری جنبش‌های دانشجویی را رقم زد و این به معنی آن است که حقیقت پنهان نشدنی است.

سردار زهرایی تاکید کرد: ۸۰ سال مظلومیت مردم غزه مخفی ماند، اما با انجام عملیات طوفان‌الاقصی حقیقت از پشت ابر بیرون آمد.

وی افزود: یکی از دلایل اینکه دشمن نتوانست عظمت عملیات وعده صادق را منکر شود، پیوست‌های رسانه‌ای این عملیات بود که در داخل کشور انجام شده بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: قبل از شروع عملیات وعده صادق، رسانه‌های معتبر ملی در جریان انجام این عملیات قرار گرفتند و آمادگی خوبی در حوزه رسانه پیرامون این عملیات شکل گرفت.

سردار زهرایی تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است با استفاده از پیاده‌نظام رسانه‌ای خود، ظرفیت‌های اجتماعی نظام را کاهش دهد و در این شرایط ما باید با تمام توان، با این توطئه شوم مقابله کنیم‌.

رئیس سازمان بسیج سازندگی‌کشور گفت: ساخت ۱۲ هزار مسکن مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در کشور فقط بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

سردار محمد زهرایی صبح امروز در رویداد جام رسانه امید اظهار داشت: ساخت ۱۲ هزار مسکن برای نیازمندان تحت حمایت نهاد انقلابی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در کشور فقط بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی بوده که باید برای جامعه بازگو شود.

وی با اشاره به تجربه‌های دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند عنوان کرد: جریان سازی خبری نیاز کشور برای جهاد تبیین است، زیرا جنگ روایت‌ها در دنیا شکل گرفته و امپراطوری رسانه‌ای غرب و آمریکا تمام قد برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی پای کار آمده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی‌کشور ابراز کرد: حقیقت یافتنی است نه بافتنی، اما معاندان در قالب زن، زندگی، آزادی یا مسائل غزه و دروغ‌های پرشمار فضای بافتنی ایجاد کردند که جریان‌سازی رسانه‌ای برای مقابله با این اقدام‌های ناجوانمردانه ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ سال درباره غزه کذب گفته شده است، افزود: نقشه‌های دشمن برآب شده است اما رسانه‌ها برای مقابله با این فتنه‌ها باید همچون گذشته هوشیار باشند. در کمتر از دو ماه در اغتشاشات سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ هزار دروغ گفته شد که اقدام‌هایی مانند جام امید رسانه به مقابله با این فتنه‌ها کمک می‌کند.

زهرایی، حادثه زلزله سرپل ذهاب را یادآور شد و افزود: حضور سپاه بیش از ۳۰ استان کشور برای امدادرسانی جایی که پاهای نجاتگران تا زانو زیر گل بود را الگویی از تلاش‌ها در آن شرایط سخت بوده است، اما برخی رسانه‌ها با مطرح کردن موارد جزئی سعی در کمرنگ کردن این اقدام‌ها کردند.

وی همچنین به حضور سه هزار طلبه برای غسل متوفی‌های کرونایی پس از آموزش اشاره کرد و ادامه داد: این رویداد الگویی از خدمت در شرایط سخت است. راه اندازی هشت و هزار و ۴۰۰ کارگاه تولید ماسک در دوران کرونا نمونه دیگری از اهمیت همبستگی در شرایط سخت دانست و افزود: نقش رسانه‌ها در مدیریت افکار عمومی مبتنی بر واقعیت و عقلانیت بر کسی پوشیده نیست.

زهرایی بیان کرد: ساخت ۱۲ هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور و اجرای ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی نمونه‌ای از خدمات انقلاب اسلامی است که در صورت جریان‌سازی می‌تواند کمک زیادی برای رضایت هموطنان باشد. خیزش ملت‌ها و دانشجویان درباره مسأله غزه نمونه‌ای از موفقیت گفتمان نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر 6109781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha