۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۵۲

فرماندار پیشوا:

اجرای طرح‌های بازآفرینی جز اولویت‌های شهری پیشوا است

 اجرای طرح‌های بازآفرینی جز اولویت‌های شهری پیشوا است

پیشوا- فرماندار پیشوا با تاکید بر ضرورت حفظ ظرفیت‌های شهر با افق دید آینده‌نگرانه گفت: اجرای طرح‌های بازآفرینی جز اولویت‌های شهری پیشوا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا با اشاره به اینکه تعامل میان دستگاه‌های اداری شهر در تراز بالایی قرار دارد و ماحصل این وحدت‌نظر به نفع مردم و افزایش سطح خدمات‌رسانی به آنان است اظهار داشت: تدوین بودجه، بازتاب جهت‌گیری مدیریت شهری و ریل گذاری یک ساله برای توسعه و تحقق برنامه‌های تعیین شده قلمداد می‌شود و بر همین اساس باید دقت نظر لازم در انجام این مهم صورت گیرد.

عباسی افزود: علیرغم خدمات و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد گاهاً مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای حادث می‌شود که سامان دهی آنها نیازمند مدیریت صحیح و کارآمد است، ازجمله این مشکلات پیش‌بینی نشده شیوع اپیدمی کرونا است که تا امروز با شکل‌گیری بسیج عمومی نتایج خوبی در جهت مقابله با آن حاصل شده است.

فرماندار پیشوا گفت: توسعه و عمران شهری باید در سایه تأمین امنیت صورت بگیرد و در غیر این‌صورت کارایی و اثر خود را از دست خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود در شهر با همگرایی سایر مجموعه‌های اداری به ویژه مدیریت شهری که مسئولیت بیشتر و بزرگ‌تری را نسبت به سایر ادارات بر عهده دارد امکان‌پذیر است افزود: با توجه به پیش‌بینی تداوم کرونا در سال آینده لازم است شهرداری با وسعت‌بخشی به فعالیت‌ها، کمک‌های بهتر و ارزنده‌تری را به عموم مردم، کادر بهداشت و درمان و زیر مجموعه‌های مدیریت شهری از جمله تاکسی‌داران انجام دهد.

عباسی عنوان داشت: با توجه به برگزاری همزمان سه انتخابات در خردادماه ۱۴۰۰ انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری‌ها و بخشداری‌ها با در نظر گرفتن تکالیف قانونی، اهتمام ویژه‌ای در برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند داشته باشند.

وی افزود: اجرای طرح‌های بازآفرینی جز اولویت‌های شهری پیشوا است که باید با تسریع و سرعت‌بخشی در اقدامات، به این موضوع محوری جامه عمل پوشانده شود و با توجه به لزوم توسعه فضاهای آموزشی شهرستان، لازم است مجموعه شهرداری نقش‌هایی را در این حوزه بر عهده بگیرد و در پیشبرد امر تعلیم و تربیت بیش از گذشته یاری‌رسان باشد و توانمندسازی و توسعه شهر نیازمند افق دید وسیع و پیش‌بینی‌های کارشناسانه و آینده‌نگرانه است تا با این سنگ بنا ظرفیت‌های ارزشمند منطقه حفظ و توسعه داده شود.
 

کد خبر 5130884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha