۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۱

مدیرعامل تأمین اجتماعی خبر داد؛

پیش بینی افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان

پیش بینی افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان

قزوین - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از پیش بینی افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر مصطفی سالاری در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: است تاکنون ۳۲ میلیارد از کارگاه‌های مختلف در سطح کشور طلب داریم و اگر بتوانیم این مبلغ را دریافت کنیم می‌توانیم تا مدت دو سال ۱۵ درصد حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور اذعان کرد: استان قزوین در جایگاهی است که با حضور مدیران و مسئولان فعال سابق و امروزی با کمترین حمایت بیشترین کارکرد را داشته که طبق برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات انجام شده پیش از آغاز سال جدید اقدامات چشم‌گیری اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: برنامهٔ سازمان تأمین اجتماعی کشور به‌گونه‌ای است که منابع آن از طریق وصول‌های کارفرما و کارگر دریافت می‌شود و در حال حاضر حدود ۴۶ میلیون جمعیت را تحت پوشش خود قرار داده که نسبت به تعهدات خود وظایفی را نیز به عهده دارد.

وی گفت: دو اصل مهمی که لازم است سازمان تأمین اجتماعی نسبت به تعهدات خود اعمال کند استفاده صحیح از منابع و کافی بودن حق دریافتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران است.

حدود ۱۱ میلیون جمعیت از سازمان تأمین اجتماعی حقوق می‌گیرند

سالاری تصریح کرد: حدود ۱۱ میلیون جمعیت از سازمان تأمین اجتماعی حقوق می‌گیرند و دریافت به‌موقع حقوق این افراد برای ما بسیار حائز اهمیت است به‌گونه‌ای که تأخیر چندساعته در پرداخت حقوق این اشخاص می‌تواند اسباب نگرانی و دغدغه شود و در این خصوص بارها پیش آمده که ما برای جلوگیری از تأخیر پرداخت حقوق بازنشستگان، مستمری‌بگیران، ازکارافتادگان و دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری وام‌های چندروزه دریافت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در نظر داریم تا با حذف دفترچه بیمه خدمات درمانی، مراجعین بتوانند با ارائه کد ملی خدمات درمانی دریافت کنند و با این کار تسریع بیشتری در امور درمانی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: نسخه الکترونیکی جایگزینی برای دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی به‌صورت افلاین بوده تا در تمام شرایط برای مراجعین کارآمد باشد.

وی افزود: با توجه به آنچه که در تعهدات ما مطرح شده حقوق بازنشستگان باید حداقل زندگی راحتی را برای فرد رقم بزند و حداقل تأمین‌کننده نیازهای اساسی باشد.

سالاری تأکید کرد: افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی نباید نگران تأمین هزینه‌های ناگهانی درمان، ازدواج و تحصیل فرزندان باشند و این جزئی از تعهدات ما است که بتوانیم در عرصه‌های مختلف نیز این افراد تحت پوشش را حمایت کنیم، اگر در این امر کوتاه کنیم شاهد آسیب افراد خواهیم بود.

این مسئول عنوان کرد: حمایت و پوشش ۶۶ میلیون نفر، نیازمند همکاری و همراهی نهادهای مختلف است و ما برای تصویب برخی از قوانین و مصوبات نیازمند همکاری نمایندگان مجلس برای خدمت‌رسانی بهتر نیز هستیم.

میزان افراد تحت پوشش بیمه در کشور ۵۳ درصد است

وی ادامه داد: میزان افراد تحت پوشش بیمه در استان قزوین ۶۳ و در سطح کشور حدود ۵۳ درصد است که نسبت بیمه‌شدگان استان قزوین به بیمه‌شدگان سطح ملی با توجه به صنعتی بودن و وجود واحدهای تولیدی بیشتر است.

سالاری گفت: اگر نتوانیم خدمات خوبی را در اختیار کارگران قرار دهیم و کارگران و کارفرمایان را با توجه به شرایط سخت معیشتی دچار دغدغه کنیم یعنی نتوانسته‌ایم مسئولیت خود را به‌خوبی انجام دهیم.

وی گفت: در حال حاضر سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که با خانواده آن‌ها به ۱۱ میلیون نفر تحت پوشش قرارگرفته‌اند.

وی تصریح کرد: مستمری‌بگیران در سطح استان قزوین حدود ۹۴ هزار نفر هستند که ما در تلاشیم تا تعهدات خود را نسبت به این افراد به نحو بهتری انجام دهیم.

سالاری عنوان کرد: مطالبهٔ افزایش حقوق بازنشستگان مطالبهٔ به حقی است که حتماً باید اعمال شود.

وی افزود: با افزایش حقوقی که در مرداد ماه صورت گرفت می‌توان گفت ما از اسفند سال گذشته تا مردادماه سال جاری ۴۹ درصد افزایش حقوق داشتیم که این افزایش با توجه به شاخصه‌هایی که اعمال شده بود نسبت به تمام افراد یکسان نبود و دلیل آن به میزان تعداد سال‌های فعالیت برای ضریب درصد حقوق و میزان حقوق در زمان بازنشستگی نسبت به حداقل حقوق و میزان تحلیل آن نیز ارتباط داشت.

این مسئول بیان کرد: پیش‌بینی ما برای افزایش حقوق کارمندی‌ها و بازنشستگان حداقل ۲۵ درصد خواهد بود.

وی با اشاره ساخت اماکن درمانی در استان قزوین عنوان کرد: شرایط اهدا تجهیزات بیمارستانی و زمین درمانگاه به استان را داریم و در صورت نیاز قابلیت ابلاغ بودجه به کارفرمایان بومی برای اجرایی پروژه‌های عمرانی و نوسازی را ابلاغ می‌کنیم.

سالاری تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه‌های انجام‌شده در تلاشیم تا شهرستان‌هایی که به بیمارستان مجهز نیستند بتوانند از بیمارستان دولتی و دانشگاهی استفاده کنند از سوی دیگر افراد می‌توانند در بیمارستان‌های دولتی از دستگاه پروتز استفاده کرده و بر اساس میزان قیمت هر دستگاه هزینه را از بیمه دریافت کنند.

وی ادامه داد: پرداخت هزینهٔ کامل بیماران خاص که بیش از ۵۰ نوع بیماری هستند نیز توسط بیمه تأمین اجتماعی پیش از آغاز سال جدید اجرایی می‌شود.

سالاری گفت: در خصوص بیمارستان رحیمیان نیز باید گفت که ما آمادگی کامل برای ارائه تجهیزات این بیمارستان را داریم و طبق مصوبات، اعتبار ۱۶ تخت بیماران اعصاب و روان و سایر تجهیزات موردنیاز نیز به عهده ما است.

وی بیان کرد: در تلاشیم تا از افراد برجسته و شایستهٔ اتاق ایران را به‌عنوان نمایندگان خود استفاده کنیم و در همه حال پذیرای مطالبات مردمی و مسئولین جهت ارائهٔ راهکارها و انتقادات برای خدمت بهتر به مردم هستیم.

کد خبر 5131521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      34 1
      ایشان صادق نیست،گواه این مدعا کاهش مبلغ به قول خودش متناسب سازی از پایه حقوق بازنشستگان کارگری در بهمن بوده،که شاید بهش در سال جدید افزایش تعلق بگیرد،از ایشان توقعی نیست،ما بازنشستگان باید متحد ویکصدا از دولت ومجلس بخواهیم به تبعیض پایان دهد.نه از این آقا
      • AE ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
        0 0
        خیلی هم راستگو است شما متوجه نیستید
      • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
        0 0
        حقوق ماهیانه من ۱۷۵۰۰۰۰تومنه با۴نفر چطوری زندگی کنم این فقط پول نون ماهیانه منه شما قضاوت کنید آیا این منصفانه است؟
    • مستمری بگیر IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      36 2
      افزایش ۲۵ درصد که برای همه بازنشستگان کشوری ولشگری هست اگر شما هم میخواهید همان ۲۵ درصد را اضافه کنید پس این اختلاف ۴تا۵میلیون میلیونی کشوری وتامین اجتماعی که امسال بوجود امد می خواهید چگونه جبران کنید وایا درسال ۹۹واقعا۲۵درصد تورم بوده است وایا شما ماده۹۶ تامین اجتماعی راواقعا اجرا میکنید
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      19 4
      فقط بیست و پنج درصد؟ لابد طرح زیبای پلکانی
    • AE ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      این اقا به شعور همه بازنشستگان ومستعمربگیر های کارگری توهین میکنه
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      آقای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشورتوخودت چقدرحقوق میگیری که پیش بینی ۲۵درصد حقوق کارگران را درنظرمیگیری؟؟؟؟؟؟
    • بازنشسته تامین اشتباهی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      جناب آقای سالاری،محض اطلاع بیمارستان رحیمیان دیگر خیریه نیست و در تصاحب دولت می باشد.پس شما هم به جای خیرات ومبرات وبذل وبخشش ازاموال دیگران که در حال حاضر در اختیار شما قرار دارد،به حرفهایتان عمل کنیدو حق وحقوق واقعی کارگران وبازنشستگان این سازمان را بدهید تادر زیر فشار زندگی له نشوند.
    • ناشناس هم وطن AE ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      حقوق زیر ده میلیون تومن ظلم برای هم وطن ما حقوق عادلانه با این گرانی داریم
    • بازنشسته سخت و زیان آور IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      اخه چرا بفکر بازنسشته تامین اجتماعی نیستید.تورم سال۹۹ بیش از ۱۴۴٪که مسئولین گفتند هست.ایهاالناس ۱۴۴٪کجا ۲۵٪کجا ؟ مابه التفاوت این دو رقم یعنی ۱۱۹ ٪را بازنشسته چگونه تحمل کند.چرا این همه فشارباید روی دوش ادم های مسن و بازنشسته تامین اجتماعی باشد؟
    • CA ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      سلام خسته نباشید چرا همسان سازی سال ۱۳۹۹را کامل انجام نمیدهید ووعده سال ۱۴۰۰را میدهید لطفاً قبل از عید همسان سازی سال ۹۹را آنجا م دهید و مطالبات ما را از مهر ماه پر داخت کنید به خدا حق ما خوردن نداره
    • AE ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      این آقا این گار تامین اجتماعی مال خوشه تورم توی این سه سال هشت برابر شده آن وقت این آقا میخواد ۲۵ در صد اضافه کند
    • مهراب IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      آدم ناخن خشکیه از وقتی هم مدیر شده کلا خیر وبرکت خدا حافظی کرد.۲۵ درصد یعنی ۵۰۰ تومان اضافه میشه.تا سالاری مدیره حقوقی اضافه نمیشه.
    • فاطمه میرزایی IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      خجالت بکشید‌ صدقه میدید. خط فقر ۹ میلیون هست. من باز نشسته با ۲۸۰۰ کجا هستم. ۲۵ درصد؟؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      این اقا از طرف کی نرخ میده هرررری ما ر و حرفمان هستیم اقای دولت
    • فیروز IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      آقای سالاری عزیزکدام افزایش۲۵ در صدی بگویید۸ یا ۹ در صدی چون چند سالی است که افزایش پلکانی شده حداقل بگیران ممکن است۲۵ درصدافزایش داشته باشند ولی بقیه افزایش بمراتب کمتری دارند.نمیدانم عقل کلی که افزایش پلکانی را مطرح کرده حداقل تحصیلات ابندایی را داشته یا نه.ازاقتصاد وریاضی چیزی میفهمیده یانه کسی
    • هموطن IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      کسی که سی سال بالاترین حق بیمه را پرداخت کرده وباید بیشترین اضافه حقوق را بگیرد چرا باید حداقل اضافه به این شخص تعلق بگیرد.آیا عدالت اسلامی یعنی این.آیا عدالت حضرت علی هم این بوده که ما پیرو ایشان هستیم.یا به ما دروغ گفته اند.به هر حال بترسید از خشم خدا وعدالت را اجرا کنید.تا ملت بدبین نشوند
    • US ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      فقط وعده چقدر دروغ ملت به خدا خسته شدن خدا کجایی اگر مرد هستید دریافت های که از ده ها جا دریافت میکنید به رویت ملت برسانید وعده دروغ و وعده سر خرمن به ملت ندهید
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      چرا برای گارگران 35 برای بازنشستگان 25 این نشد محاسبه بازنشستگان هم باید 35 درصد باشه
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      دورغ میگه تورم بیش از ۴۶ درصده حالا اگر ۲۵درصد و اضافه کنه بازم مردم زیر خط فقر هستن
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      شعار بیهوده میدن اصلا ۴۹ یا ۷۰ درصد اضافه شده دروغ است میز ریاست آقایون و گمراه کرده نمی دونن چه چرت وپرت هایی عنوان میکنند
    • حسین IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      متاسفم که کذب میگوید
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      مردم چه گناهی کردن افتادن زیر دست شماها از خدا بترسید باپانزده درصد و این تورم میشه زندگی کرد چرا شماها اینقدر بی وجدانید چرا فقط فکر منافع خودتون هستید خدا وجود داره قیامت هست می تونید جواب این ظلم هارو بدید
    • ناشناس IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      اگر صندوق کم پوله باید در برقراری مستمری به خانمهای مطلقه تجدید نطر بشه. که.......
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      مرگ بر بی عدالتی
    • احمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      عالیه
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      اما و اگر را کنار بگذارید و حق از دست رفته بازنشستگان را به انها برگردانید همه انسانها نزد خدا یکسان هستند پس شما که بنده خدا هستین چرا بین انسانها تبعیض قائل میشوید
    • ی بازنشسته IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      همش دروغه بعداز اتمام دوره شما هیجکس جوابگو نیست اگر شما راست میگید در دوره خدمت خودت به پایه حقوق اضافه کن وعده سر خرمنی نده
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      25 درصد بخوره توسرتون
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      دست همشون درد نکنه وقتی برای ما دو تومن می دن ۲۵ در صد بزارن روش می شه ۲۵۰۰ چقدر می تونیم تورفاهزندگی می کنیم برای خودشون یه ماه با این حقوق زندگی کنن معنی برده داری رابفهمن
    • حامد JP ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      متاسفیم ک حضرت مدیر با فرافکنی مدعی حمایت از کارگر و بازنشستگان هستن
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      خنده داره صد درصدم اضافه کنید هیچه.تو یکسالش میشه ۵ میلیون اضافه حقوق.باهاش میشه چکار کرد.
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      توسرتون بخوره
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      بیخود میکنی پیش بینی میکنی هدف از این حرف ها چیه؟ صد درصد افزایش واسه کارگرا و بازنشته ها کمه
    • JP ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      جناب مدیر عامل شما میگیرید تحت عنوان دولت بدهکار هست خوب ۳۲هزار میلیارد با ۳۲۰۰میلیون هزار نفر نفری ۱۰ میلیون ۱۲ ماه ۸۰۰هزار واقعا این مبالغ را اضافه کردیدو۹۰هزار میلیارد سرانه۲۴۰۰هزار تومان با این رقم دیگه فقیر زیر خط بگدایی نداشتید که باعث ابروی سازمان هم بشود دولت میدهد ولی کو
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      سلام ما نمیخواهیم به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چیزی اضافه کنید هم حقوق و هم بازار رو به سال ۶۰ برگردونید چه فایده اضافه حقوق هنوز اضافه نشده قیمتهای اجناس سر به فلک میزنه جلوی بازار رو بگیرید
    • علی تیمورخواه IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      سلام جناب اقای سالاری تو‌روخدا قبول نکنین ما باحقوق ۲.۷۰۰ نمی تونیم امورات مون رو بگذرونیم حدا قل حقوق ما روبه خط فقر برسونین اگر به ما بی رحمی کنین فردای قیامت پیش انظار خلایق شرمنده ما بندگان بدبخت میشوید پس بیایید وبه ما کمک کنین تا خدا به شما رحم کند.
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      ما از گشنگی نداری فقر می‌میریم اين آقا میگه 25درصد
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      خداروخوش نمیادبااین پول اندازه ای که بخوری نمیری نه میوه درست میخورن نه گوشت درست میتونن بخورن بخدا که ظلمه
    • مهدی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      آفرین رئیس سازمان ۲۵درصد لطف فرمودند باافزایش حقوق ..بنده خدامقصرنیست مدیر میلیاردر چه میداند غم کارگری که با ۵عائله وحقوق ۳میلیون درچه غم وفلاکتی بسر میبرد
    • مهدی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      جناب رئیس خودت رازخم نکنی ۲۵درصد کشوری ولشکری ۱۰۰درصد خدارحمت کند دکتر نوربخش را....
    • AE ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      صاحبخونه ها یکی دو میلیون یهو گذاشتن رو اجاره هامون بعد با هزار منت میخوان ۲۵در صد زیاد کنند صاحبخونه من یه خونه قدیمی دو تا کابینت رنگ و با رنگ ابگرمکن مشترک داره میگه باید دو و پانصد اجاره بدی میگم دولت محترم به ما دو تومن حقوق میده میگه مشکله خودته با بچه مدرسه ای باید اواره شیم واقعا شرم ا
    • قاسم حسینی اخوان IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      من با ۳۰ سال حق بیمه و دارای مدرک دکترای پزشکی در سن ۶۰ سالگی بازنشسته شدم با حقوق ۴ میلیون تومان 😭👻👻👻👻
    • پیرهادی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      با حذف دفترچه تمام مشکلات ما حل شد.نمیدانم واقعا ما را چه حساب میکنید.مدیر محترم خط فقر بالای ۱۰ میلیون است وحقوق ما زیر ۳ میلیون.اگر راست میگویید و وجدان دارید حقوق ها را درست کنید.
    • عبدالله IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      با سلام اقای سالا ری تور ی صحبت می.کنند انگار با بچه کلاس دوم ابتدای طرفه
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      به داد مستمری بگیرها که خانم هستن وسرپرست خانوار هم هستن برسید با این گرانی ها
    • اا IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      خدا لعنتت کنه
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      اقای سالاری خودت حقوقت چقدراست شماکمتر از۳۳میلیون نمگیری لطف کن یکماه با ۲ملیون ۴نفر اداره کن چرامنت سرمامیگزاری ۳۰سال ازجوانیمو گذاشتم حنابعالی این حقوق میگیری حال روزما رانمبینی بااینگرونی مگرخون کشوری رنگیتر باپول ما که شمابه دولت دادی حال سرماتلافی میکنی عورض داری مال مارا بگیر نه کف خیابان حقمو
    • هادی US ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      با این تورم زیاد خجالت نمیکشین حرف از ۲۵ درصد اضافه حقوق میزنین؟؟؟؟؟؟؟
    • ایرانی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      دروغ درمسولین ماقانونی شده.۲دوتا۷
    • مشیری IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      تو این مملکت نمی‌دونم چه سیستمی هست که هر کی که کمتر کار می‌کنه ، کمتر دوندگی می‌کنه ، از مشاغل سخت و زیان آور و استرس زا بدوره بیشتر تو رفاه و آسایش هست و در امدش بیشتر از کارگری است که با هزاران امراض و تهدید شغلی و ... رو در رو هستش
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      نگرانی ما فقط مدیریت ایشان هست چرا استعفا نمیده ؟
    • محمد IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی را با کشوری متناسب کنید
    • محمود آذری IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      زیر بار پلکانی نخواهیم رفت
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      ۲۵درصدچی میشه بااین گرونی مابچه مجردداریم نامزددارداریم شما بااین پول می تونین زندگی کنید
    • م ش IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      از جیب باباش حتما حقوق باز نشستگان و میده 9
    • علامحسین IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      آقای سالاری اینقدر منت سر بازنشستگان نگذارید که وام چند روزه گرفتم تا حقوق بازنشستگان عقب نماند شما از کجا توانستید دو میلیون دلار بدهی فدارسیون فوتبال را بدهید ؟ !
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      ایشان استاد پیش بینی های نافرجام هستند علی برکت الله
    • بازنشسته IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      جالبه راهکار خوبیه که ما گرسنگی بکشیم تا اقایان طلب بگیرن بعد مثل گداها دو ریال بدن به ما ..خدا رو که نمیشه بگی دروغه پس بترسید...حکایت طلب از دولت هست ما چه گناهی کردیم که شما دل دلداربدست میارید بخاطر پست و حقوق خوب
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      اخه ۲۵ چیه هر سال اضافه میکنید بر چه اساسی اون ۲۵ درصد میاد.چه جوری اوند۲۵ درصد در میاد
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      ایشان باید خوابگزار اعظم در فرانسه بعد از پایان دولت برای جلوگیری از فرود حادثه بر فرانسه بشود
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      وقتی دارو میگیریم نود الی صد درصد را به داروخانه ها باید پرداخت کنیم و فرانشیز و شیفت شب هم جداگانه دریافت میشود
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      این مسئول نباید جوابگوی حرفهایش باشد
    • اکبری IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      سلام چرا این قدر دروغ میگین با اعصاب مردم بازی می کنید بترسید از خدا کلافه کردین کارگرها رو با وعده های دروغ بذارین به درد خودمون بمیریم
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      داره گرا میده به دولت که بیشتراز۲۵درصد زیاد نکنند گوش اگرگوش دولت ومجلس باشد وناله اگر ناله ما بازنشستگان البته آنچه بجایی نرسد فریاداست.این خانه ازپابست ویران است
    • بی نام ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      انوقت اقای سالاری تفاوت بین بازنشسته هایی که کارمند بودند اما بیمه انها تامین اجتماعی نسبت به دوستان همکارشان که بیمه کشوری ویا لشکری بودند را چرا بازگو نمیکنید چه کسی پاسخگوی این افراد که کم هم نیستند خواهد بود.
    • مهدی‌ IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      حرف‌وعده‌دادن‌‌درجه‌‌۱‌عمل۰
    • مهران IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      0 0
      باز‌خالی‌بندی‌شروع‌شد
    • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      0 0
      زیاد زحمت نکشید تا با این اضافه حقوق چندر غازی خودتونو اذیت کنیو چون فقط ب نمایش برای پا ملت می مونه سیصد درصد رو اجناس میره بعد ۲۵ درصد حقوق اضافه میکنید هر کاری برای اون ۲۷۵ درصد بقیه میکنیم برای اون ۲۵ درصد هم میکنیم واقعا خجالت داره
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      0 0
      شما ها مردم را از گرون وتورم و نداریم وگرسنگی کوشتین
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      0 0
      اونم 25درصد هم بزارید روی حقوق خودتون نکنه کم بیارید😂
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      0 0
      سلام جناب آقای سالاری ازبس دروغ گفتید که ماباورنداریم حرفهایی که میزنیدتاوقتی بحسابمون نیادباورنداریم این 25 درصدی که میگید
    • حسین IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      0 0
      به قشره.د.کم درآماد حقوقشان اضاف کنید.نه به اونهای ده میلیونی یابیست یا چهل یا شصت میلیونی .حقوق مارا به اونها براسانید.۹
    • محمد IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      خوبگید بمیرید چرا حرف مفت میزنید
    • _ IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      ماذا فاذا حاجی؟
    • _ IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      ۲۵ درصد رو از کجا دراوردی امسال که کلا بزرگی سرمون گذاشتید .برای اینکه دریافتیمون به کشوریها برسه باید بیشار از ۱۳۰ درصد افزایش حقوق داشته باشیم.
    • ..... IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      1 0
      افزایش حقوق تامین اجتماعی درسال۱۴۰۰ هیجده درصد تصویب شده ولی کشوریها ۲۵درصد ۷درصد هم متناسب سازی میکنند که برسه به ۲۵درصد
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      0 0
      اگر افزایش 25%باشد باید حقوقمان هم مانند کشوری ولشکری باشددر غیر این صورت همه با هم وبایک صدا بااعتراض تا به حقمان نرسیم سکوت نخواهیم کرد
    • AE ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      0 0
      ایا اقای سالاری میتونی با ماهی پنج شش میلیون زندگی کنی بعد پول مارو کم کن لطفان