۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱

ظریف با اشاره به سفر رئیس مجلس به روسیه:

سفر قالیباف سفری موفق در راستای تقویت روابط تهران_مسکو خواهد بود

سفر قالیباف سفری موفق در راستای تقویت روابط تهران_مسکو خواهد بود

وزیر خارجه کشورمان با اشاره به سفر رئیس مجلس به روسیه گفت: سفر قالیباف سفری موفق در راستای تقویت روابط دو کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه گفت: آقای دکتر قالیباف در سفر به روسیه با رؤسای دو مجلس روسیه، وزیر خارجه و دبیر شورای امنیت ملی این کشور دیدار و رایزنی خواهد کرد. همچنین ملاقات‌های متعددی با محافل دانشگاهی، خبری و ایرانیان مقیم روسیه خواهند داشت. سفر بسیار خوبی برای ایشان تدارک دیده شده است و امیدواریم این سفر، سفر موفقی در راستای تقویت روابط دو کشور باشد.

وی افزود: پروتکل‌های کرونایی امکان ملاقات آقای قالیباف با پوتین را فراهم نمی‌کرد اما حتماً سفر موفقی راستای تقویت روابط دو کشور خواهد بود.

کد خبر 5142396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      0 0
      سرمایه گذاری روسیه در جهت تجاری سازی و گسترش برنامه هسته ای ما و صادرات محصولات تولیدی صنعت هسته ای می تواند در کنار افزایش درآمدهای ارزی کشور به تقویت روابط راهبردی ایران و روسیه نیز منجر شود و حمایت روسیه از مواضع ما در مقابل غربی ها را نیز به ارمغان آورد، لغو روادید، تسهیل حمل و نقل نیز راه گشاست