۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵

در شب اول ماه رجب؛

اولین جلسه جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی برگزار شد

اولین جلسه جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی برگزار شد

ایجاد همدلی با گردهمایی و دیدار مستمر جامعه قرآنی همراه با انس با قرآن، عترت و شهدا، هم اندیشی درباره مسائل و نیازهای جامعه قرآنی از اهداف برگزاری این جلسه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب اول ماه مبارک رجب اولین جلسه جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار شد.

در اولین نشست جامعه قرآنیان مکتب سلیمانی افرادی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی؛ دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، عبدالرسول عبایی، مصطفی صدرزاده، حبیب صحاف، احمد حاجی‌شریف، محمدعلی خواجه‌پیری، محمدحسین سبزعلی، امیر آقایی، سیدعلی سرابی، ابوالفضل بهرامپور، علی‌اکبر حشمتی، سیدمحسن موسوی‌بلده، سیدحسین موسوی‌بلده، مجتبی ایزدی، احمد زرنگار، محمدحسین فریدونی، علی‌اکبر توپچی، محمدرضا پورمعین، حسینعلی شریف، محمد خواجوی، حمیدرضا احمدی‌وفا، قاسم رضیعی، محمودرضا بیژنی، حسین رستمی، منصور قصری‌زاده، ولی یاراحمدی، محمدمهدی بحرالعلوم، محمدحسین محمدزاده، منصور آقامحمدی، محمد بادپا، محمدتقی میرزاجانی، مهدی عادلی، سیدمیعاد صالحی و تعداد دیگری از اساتید و پیشکسوتان قرآنی حضور پیدا کردند.

ایجاد همدلی با گردهمایی و دیدار مستمر جامعه قرآنی همراه با انس با قرآن، عترت و شهدا، هم اندیشی درباره مسائل و نیازهای جامعه قرآنی و هم افزایی جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی از اهداف برگزاری این جلسه بوده است.

رحیم قربانی در این جلسه با بیان خاطره‌ای گفت: در جلسه‌ای که قرار بود، سردار سلیمانی نیز حضور داشته باشد برای اجرای همخوانی دعوت شدیم، اما تا پایان جلسه ایشان تشریف نیاوردند، در پایان جلسه متوجه شدیم، ایشان در ترافیک مانده‌اند، در حالی که همه ما انتظار داشتیم شخصیتی در تراز سردار، از خط ویژه عبور و مرور کند. در جلسه دیگری که سردار سلیمانی حضور داشتند، در پایان، نزد سردار سلیمانی رفتم تا اجازه بگیرم و اعضای گروه که بیش از ۵۰ نفر بودند، نزد سردار بیایند، اما سردار خودشان نزد گروه آمدند و با همه روبوسی کردند. این فرهنگ‌ها باید برگردد.

در بخش دیگری از این مراسم، مرتضی خلیلی، از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) به مدح و منقبت این امام همام پرداخت.

تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان از آیات سوره مبارکه شوری و سوره مبارکه کوثر، بخش دیگری از برنامه‌های این گردهمایی بود.

کد خبر 5145612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha