۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۰۱

فرماندار اسدآباد مطرح کرد؛

انجام ۱۵۰ رپید تست روزانه بیماری کرونا در اسدآباد

انجام ۱۵۰ رپید تست روزانه بیماری کرونا در اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: روزانه ۱۵۰ رپید تست توسط مراکز تست سریع کرونا این شهرستان اسدآباد انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کتابی در ستاد کرونا شهرستان اسدآباد اظهار کرد: این مراکز از نقش مؤثری در درمان و کاهش بیماران بستری و مراقبت از اطرافیان و خانواده بیمار داشته و انجام رپید تست‌ها یک نقطه قوت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به وضعیت آبی شهرستان در شرایط کرونا، افزود: این شرایط در حالت شکننده قرار دارد و در صورت هر گونه عادی انگاری احتمال افزایش بیماران بستری شهرستان در بیمارستان و تغییر وضعیت شهرستان در طرح هوشمند رنگ بندی و اعمال محدودیت‌های مجدد وجود خواهد داشت.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قطعاً وضعیت بازار تجمعی خواهد شد، خاطر نشان کرد: لازم است از هم اکنون شهرداری شهر برای بازار روزها و ساماندهی دستفروشان دارای طرح و برنامه جهت جلوگیری از تجمعات باشد.

کتابی همچنین با تاکید بر فعال‌تر شدن عامران سلامت و نیز هیئت اندیشه ورز جوان و گروه‌های جهادی و هلال احمر در سطح شهر جهت ترغیب مردم به استفاده از ماسک و توزیع ماسک بین افراد بدون ماسک در سطح شهر، یادآور شد: باید نظارت ستاد صیانت، رؤسای ادارات، بازرسین اتاق اصناف، صمت و دانشکده علوم پزشکی در مراکز تجمعی و پرخطر مانند مطب‌ها، پیشخوان‌های دولت، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و....‌نظارت ها تشدید بیشتری یافته و تذکرات لازم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شود.

کد خبر 5146099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha