۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۰۸

درخشش شاعران لرستانی در جشنواره سراسری شعر فجر

درخشش شاعران لرستانی در جشنواره سراسری شعر فجر

خرم‌آباد- «محمدرضا روزبه» و « «محمد جواد قیاسی» دو شاعر لرستانی در پانزدهمین جشنواره سراسری شعر فجر درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدرضا روزبه» و ««محمد جواد قیاسی» دو شاعر استان لرستان برگزیده پانزدهمین جشنواره سراسری شعر فجر شدند.

واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان در پیام‌هایی جداگانه درخشش این شاعران برگزیده لرستان در پانزدهمین جشنواره سراسری شعار فجر را تبریک گفت.

در پیامی خطاب به «محمدرضا روزبه» آمده است:

استاد گرانقدر جناب آقای دکتر «محمدرضا روزبه» بال گشودن سیمرغ بلند پرواز شعر شما در فراخ آبی آسمان پهناور هنر و ادب ایران زمین با انتخاب مجموعه شعر «پرنده بی آسمان» به عنوان کتاب برگزیده پانزدهمین جشنواره سراسری شعر فجر مایه مباهات لرستان است.

بدون شک این کهن دیار به وجود فرزندان فرهیخته، دانشمند و نامی چون شما در عرصه فرهنگ و ادب و هنر کشور به خود می بالد.

به راستی که شما مایه افتخارید! البته علاقمندان به شعر معاصر آگاهند که درخشش آثار شما در سطح ملی در سالیان پیش نیز با دریافت جوایزی چون قلم زرین برای مجموعه شعر «از پیله تا پروانگی» و نیز درخشش در دوره‌های دوم و سوم جشنواره شعر فجر رقم خورده است.

همچنین در پیام دیگر خطاب به «محمد جواد قیاسی» آمده است:

جناب آقای «محمد جواد قیاسی» خبر موفقیت شما در بخش شعر جوان پانزدهمین جشنواره سراسری شعر فجر علاوه بر آنکه مایه مسرت و خوشحالی اهالی هنر و ادبیات لرستان را فراهم نموده است نوید بخش ظهور نسل نوین شاعران و ادیبان لرستان در عرصه ادبیات معاصر به ویژه ادبیات متعهد است.

حوزه هنری استان لرستان درخشش شما که از قاریان ممتاز قرائت قرآن کشور نیز به شمار می‌روید را در پانزدهمین جشنواره شعر فجر به جنابعالی و جامعه فرهنگ و هنر استان لرستان تبریک می‌گوید و از خداوند متعال برای شما و دیگر شاعران و نویسندگان جوان لرستانی آرزوی توفیق روزافزون دارد.

کد خبر 5148900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha