۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳

برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپو از اواسط اسفند تا مهرماه

برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپو از اواسط اسفند تا مهرماه

پایلوت بخش گردشگری و فرهنگی اکسپوی دبی ۲۰۲۰ (۲۰۲۱) در مساحت هزار مترمربع، ۱۰ روز پس از پایان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این پایلوت که در آن نمایندگانی از حوزه‌های صنعت، تجارت، اقتصاد و حوزه‌های فرهنگی هم حضور خواهند داشت، به‌منظور آمادگی، پایش، تجمیع و توانمندی‌های سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای حضور در نمایشگاه اکسپوی دبی از تمام ذی‌نفعان سه حوزه دعوت به عمل آمده است.

حضور در این نمایشگاه به‌صورت رایگان است. قرار بود هم‌زمان و در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی این امکان فراهم شود، اما به‌دلیل عدم ارسال اطلاعات و محتوا از سوی استان‌ها این امکان میسر نشد و ۱۰ روز پس از اتمام نمایشگاه، سالنی به مساحت هزار مترمربع از سوی شرکت نمایشگاه‌ها برای این کار اختصاص داده می‌شود و تا مهرماه سال آینده و هم‌زمان با برگزاری اکسپوی دبی ادامه خواهد داشت.

شرط حضور، پیش‌ثبت‌نام و ارسال محتواهای نمایشی است. متقاضیان با مراجعه به سایت www.ihcx.ir در محل تعیین شده به‌نام پایلوت نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ ثبت‌نام کرده و برنامه اجرایی خود را به این شرکت اعلام کنند.

رویدادها، همایش‌ها، بسته‌های سرمایه‌گذاری، معرفی کالاهای برند ملی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، گروه‌های آئینی و موسیقی، اطعمه و اشربه محلی، مواضع طبیعی درمانی، معرفی پتانسیل‌های مقاصد مختلف گردشگری کشور، گردشگری سلامت، گردشگری الکترونیک و استارت‌آپ‌های گردشگری، روستاهای تاریخی گردشگری، لباس محلی، میراث ناملموس و اطلاعات اقوام، رسوم و آئین‌های سنتی منطقه، محتواهای مورد نظر این اکسپو هستند.

کد خبر 5151564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha