۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

۱۳۹۷مورد بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان انجام شد

۱۳۹۷مورد بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان انجام شد

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفتا: از ۱۵ بهمن‌ماه تاکنون یک هزار و ۳۹۷ مورد بازرسی واحدهای صنفی انجام شده است که ۳۷۴ مورد آن از واحدهای نانوایی بوده است.

محمدرضا آبی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر بر لزوم نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: باید بازرسی از بازار تشدید شود.

وی اظهار کرد: ۲۵ قلم کالا تحت نظارت دولتی بوده و مابقی نظارت‌ها بر اساس قانون صنفی بر اساس شکایت مشتری مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها از ۱۵ بهمن‌ماه با محوریت فرمانداران و چهار نفر از نمایندگان دستگاه‌های دخیل در امر نظارت، کمیته‌هایی در هر شهرستان تشکیل و شروع به فعالیت کرده است، گفت: بازرسی‌ها تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

آبی پور تاکید کرد: از ۱۵ بهمن‌ماه تاکنون یک هزار و ۳۹۷ مورد بازرسی انجام شده است که ۳۷۴ مورد آن از واحدهای نانوایی، ۹۴۹ مورد از واحدهای توزیعی و ۲۸ مورد آن از انبار بوده است.

وی از تشکیل ۴۶ پرونده تخلف صنفی در خبر داد و ابراز داشت: تاکنون ۱۴۱ جلسه با ۷۲۵ مصوبه تشکیل شده که شهرستان ماه‌نشان با ۳۱ جلسه در صدر قرار دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری زنجان به توزیع روغن نباتی اشاره کرد و ابراز داشت: روغن‌نباتی در همه فروشگاه‌های استان زنجان در حال توزیع است.

آبی پور گفت: از مباشران خواسته شده اجازه ندهند تا کمبود روغن در بازار احساس شود و مردم باید در آرامش باشند.

کد خبر 5158849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha