محمد علی الحوثی:

دشمن سعودی واقعیت‌های نبرد «مأرب» را وارونه جلوه می‌دهد

دشمن سعودی واقعیت‌های نبرد «مأرب» را وارونه جلوه می‌دهد

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی تأکید کرد: دشمن سعودی واقعیت‌های نبرد «مأرب» را وارونه جلوه می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن سخنانی را در خصوص تحولات اخیر نبرد «مأرب» مطرح کرد. وی گفت: دشمن سعودی واقعیت‌های نبرد مأرب را وارونه جلوه می دهد.

بر اساس این گزارش، الحوثی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد اینگونه وانمود کند که ارتش و کمیته های مردمی یمن در ابتداء به مأرب حمله کرده اند؛ این درحالی است که نیروهای یمنی تلاش می‌کنند تا شهر مذکور را از اشغال ائتلاف سعودی آزاد کنند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن همچنین برخی ادعاها در خصوص مخالفت صنعاء با طرح صلح را رد کرد و گفت: اساساً طرحی از سوی کشورها برای برقراری صلح در یمن ارائه نشده است که صنعاء با آن موافقت یا مخالفت کند.

محمد علی الحوثی در بخش دیگری از سخنانش افزود: صنعاء از مذاکرات در روسیه با کشورهای متجاوز استقبال می کند. مسکو باید به این درک برسد که آنچه در یمن می گذرد، یک جنگ داخلی نیست بلکه یمنی ها با دشمن خارجی می جنگند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن پیشتر گفته بود: ملت یمن در طول ۶ سال گذشته ثابت کرده است که علیرغم تداوم محاصره همه جانبه و نیز تداوم تجاوزهای گسترده، از مقاومت روی برنمی گرداند و با دشمن مقابله می کند.

وی اظهار داشت: ما ۲ گزینه بیشتر در پیش روی نداریم؛ یا برقراری صلحِ واقعی و یا جنگ تا تحقق پیروزی.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ما جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم می کنیم.

کد خبر 5160316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha