۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۴

امام جمعه ابهر:

خون شهدا انقلاب را پویاتر کرده است

خون شهدا انقلاب را پویاتر کرده است

زنجان-امام جمعه ابهر تاکید کرد: این خون شهدا است که باعث شده است تا انقلاب اسلامی ایران تا به امروز پویا بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با اشاره به 22 اسفندماه، روز تکریم شهدا، گفت: این خون شهدا است که باعث شده است تا انقلاب اسلامی ایران تا به امروز در اقصی‌نقاط جهان و با وجود همه دشمنی‌ها پویا مانده و هر روز مقتدرتر شود.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته، مرهون خون شهدا بوده و به همین خاطر تکریم شهدا باید همواره در اولویت برنامه‌ها باشد، افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا در عرصه جنگ تحمیلی، هسته‌ای، مدافعان حرم و ... تا به امروز در بالاترین رتبه عزت‌مداری قرار دارد.

امام جمعه ابهر با اشاره به فرمایش گهربار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد شهدا که فرمودند «ملی که شهادت دارد، اسارت ندارد»، تصریح کرد: شاید اگر در دورانی که قرار بود مقاومت کنیم، رزمندگان اسلام تن به سازش می‌دادند، امروز خبری از تحریم‌ها نبود اما باید عار نوکری را به جان می‌خریدیم.

رحیمی با بیان اینکه همه بالندگی‌های امروز ایران اسلامی، مرهون خون شهدا بوده و اسفندماه فرصت ارزشمندی برای تکریم شهدا است، ادامه داد: یکی از کارهایی که امروز باید به آن توجه کنیم، موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهدات است؛ چرا که نسل آینده باید با راه و روش و مسلک شهدا آشنا شده و این لازمه تداوم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 5167608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha