۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴

مدیرعامل خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) خبر داد؛

«شمس» رقم زننده شادی شب عید یک هزار و دویست خانواده کم برخوردار

«شمس» رقم زننده شادی شب عید یک هزار و دویست خانواده کم برخوردار

مدیرعامل خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) از ارسال و توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته ارزاق و عیدی برای خانواده‌های کم برخوردار تهرانی و آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری زاده مدیرعامل خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) با اعلام این خبر گفت: برنامه توزیع بسته‌های ارزاق جزو برنامه‌های ثابت و همیشگی خیریه شمیم مهرسبحان (شمس) است ما در این بسته‌ها برنج، مرغ، قند، شکر، رب، حبوبات، چای، ماکارانی، گوشت و مرغد داریم که در بسته‌های شب عید توانستیم با مشارکت خیران و مردم دغدغه مند شیرینی، شکلات، آجیل و میوه را هم قرار دهیم.
وی با بیان اینکه با توجه به بالابودن تعداد خانواده‌های مهرجوی خیریه شمس زمان خرید، بسته بندی و توزیع بسیار طولانی خواهد بود، افزود: به همین منظور مراحل تهیه بسته‌های ویژه شب عید در خیریه شمیم مهر سبحان (شمس) از دو هفته آخر اسفند آغاز شده بود که خوشبختانه آخرین بسته‌ها در شب آخر سال به دست خانواده‌های کم برخوردار رسید.
محمد نوری زاده با تأکید براینکه همیشه خوشحالی و حضور کودکان یکی از اولویت‌های خیریه شمس است اظهار داشت: ما با در نظر گرفتن تمهیداتی توانستیم امسال هم مطابق سالهای پیش به کودکان خانواده‌های مهرجوی خود لباس، کفش و اسباب بازی هدیه دهیم برای ما همانطور که خالی نبودن سفره‌های خانواده‌ها مهم است به همان اندازه خوشحالی کودکان در شب عید نیز ارزشمند است.
وی با تأکید بر اینکه مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های خیرخواهانه شمس به تهران بزرگ محدود نمی‌شود اظهار داشت: با همراهی امام جمعه شهر اهر این بار به دیدار ۸ خانواده دارای بیمار و سالمند رفتیم و کارت‌های هدیه ٣٠٠ و ۶٠٠ هزار تومانی اهدا کردیم.

کد خبر 5174144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha