۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱

معاون راهداری لرستان مطرح کرد؛

تردد ۳۸۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان

تردد ۳۸۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان

خرم‌آباد- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از تردد ۳۸۳ هزار و ۸۸۷ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی ملکی صادقی گفت: بیشترین سرعت لحظه‌ای ثبت شده توسط دوربین‌های ثبت تخلف وسایل نقلیه در ششمین روز سال ۱۴۰۰ در محور پلدختر- خرم آباد به میزان ۹۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

وی افزود: کمترین سرعت وسایل نقلیه در این روز نیز به محور ازنا - شازند با ۳۴.۶ کیلومتر بر ساعت تعلق داشت.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به آمار تردد در ششم فروردین امسال گفت: در این روز ۳۸۳ هزار و ۸۸۷ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۲۲ هزار و ۴۶۴ دستگاه از رشدی برابر ۷۳ درصد برخوردار است.

ملکی صادقی با بیان‌اینکه ساعت اوج تردد بین ۱۸ تا ۱۹ بوده است، گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد ششم فروردین ماه ۴۹ هزار و ۶۵۰ دستگاه ثبت شده است و بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین با ۵۲ درصد در محور پلدختر - اندیمشک صورت گرفته است.

وی بیشترین تردد را مربوط به محور سه راهی الشتر - خرم آباد با ۱۴ هزار و ۹۰۴ وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: محورهای خرم آباد سه راهی الشتر - خرم آباد و سه راهی - چالانچولان به ترتیب در رتبه‌های بعدی تردد در این روز قرار دارند.

کد خبر 5177006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha