۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۱۷

فرمانده‌انتظامی ویژه شرق استان‌تهران:

️ دشمن به دنبال تزریق یأس و ناامیدی در جامعه است

️ دشمن به دنبال تزریق یأس و ناامیدی در جامعه است

پیشوا- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ️دشمن به دنبال تزریق یأس و ناامیدی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی عصر یکشنبه در دیدار با فرماندار پیشوا که با حضور رئیس اداره اطلاعات، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رؤسای ادارات صمت، جهادکشاورزی و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: بینش انقلابی و سیاسی مردم شهرستان پیشوا زبانزد است و مردم این خطه نقش بسزایی در تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز داشته‌اند.

عزیزی با اشاره به اینکه انتخابات خردادماه، بحث روز و مهم کشور است که باید با حضور سلایق مختلف و مشارکت بالای مردم برگزار شود گفت: بدخواهان نظام به صورت علنی در حال دشمنی هستند تا میزان مشارکت مردم را پایین آورده و یأس و نامیدی را در جامعه تزریق کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران عنوان داشت: بحث امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و در این راستا نیازمند کمک و همراهی تمامی ارگان‌ها و عوامل اجرایی انتخابات هستیم.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا نیز در این دیدار در خصوص مسائل امنیتی و انتظامی شهرستان پیشوا و انتخابات خردادماه اظهار داشت: پیشوا با وجود بارگاه امامزاده جعفر (ع) و به دلیل پیشگامی در قیام ۱۵ خرداد و دیگر عرصه‌های حساس، یک پایگاه مهم سیاسی، مذهبی و فرهنگی در کشور و استان تهران محسوب می‌شود.

عباسی افزود: نگاه ویژه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به پیشوا، جای تشکر و قدردانی داشته و نیازمند استمرار، تقویت و پشتیبانی هر چه بیشتر به منظور توسعه امنیت در شهرستان هستیم.

فرماندار پیشوا گفت: مقایسه زیرساخت‌های پیشوا با سایر شهرستان‌ها، به خوبی محرومیت‌های این منطقه را نمایان می‌سازد ولی در کنار این کاستی‌ها، توانمندی و نقاط قوت قابل توجهی در این شهرستان وجود دارد که حائز اهمیت است.

وی عنوان داشت: مردم پیشوا انتظارات به حق و فراوانی دارند که امیدوارم با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و نگاه ویژه مجموعه‌های فرادستی شاهد تحقق خواسته‌های آنان به نحو مطلوب باشیم.

عباسی افزود: با توجه به انتخابات خردادماه و ضرورت نمایش اقتدار و صلابت مردم ایران در پای صندوق‌های رأی، لازم است همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و برای شورآفرینی و پویایی این رویداد سیاسی که مورد توجه جوامع بین‌المللی است، تلاش و نقش‌آفرینی کنند و در این شرایط حساس، حضور گسترده مردم در انتخابات، بسیار مهم و راهی برای نیل به امنیت پایدار است.

کد خبر 5186594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha