۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد؛

حضور ۲ مربی استان مرکزی در اردوی تیم ملی فوتبال ۵ نفره

حضور ۲ مربی استان مرکزی در اردوی تیم ملی فوتبال ۵ نفره

اراک- مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان ۲۰ مربی و ورزشکار به اردوی تیم ملی فوتبال ۵ نفره فراخوانده است که در این بین ۲ مربی از مرکزی حضور دارند.

عابد حقدادی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان، اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال پنج نفره کم بینایان و نابینایان کشور، برای رقابت دوستانه و تدارکاتی با کشور روسیه به میزبانی استان فارس و شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: از سوی فدراسیون ورزش‌های کم بینایان و نابینایان، ۲۰ ورزشکار و مربی از استان‌های مرکزی، آذربایجان شرقی، البرز، خراسان رضوی، کرمان، فارس و گیلان به این اردو فراخوانده شدند.

حقدادی خاطرنشان کرد: این ۲۰ نفر شامل ۱۶ ورزشکار و چهار مربی است. که دو مربی از چهار مربی دعوت شده به اسامی جواد فلفلی و محمدمهدی رفیعی از استان مرکزی هستند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، اردوی آمادگی و تدارکاتی تیم ملی فوتبال پنج نفره کم بینایان و نابینایان کشور از سی و یکم ماه جاری آغاز و به مدت ۱۰ روز به میزبانی استان فارس و شهرستان شیراز ادامه دارد.

کد خبر 5189600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha