۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۲۵

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیش از ۱۰۰ مرکز تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه فعال است

بیش از ۱۰۰ مرکز تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه فعال است

کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از یک صد مرکز شهری و روستایی تزریق واکسن کرونا در این استان فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اعضای ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا جلسه ستاد مدیریت واکسن کرونا برگزار شد.

ابراهیم شکیبا در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر یک صد و ۱۷ مرکز روستایی و شهری تزریق واکسن کرونا در استان کرمانشاه فعال بوده و ۳۴ مرکز تجمیعی در این مورد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این تعداد ۱۷ مرکز شهری و ۱۸ مرکز روستایی در شهرستان کرمانشاه در حال فعالیت بوده و هشت مرکز تجمیعی در این شهرستان مشخص شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در هر یک از مراکز تجمیعی یک پزشک به همراه حداقل ۱۰ تیم سه نفره شامل یک نفر واکسیناتور و ۲ نفر برای ثبت در سامانه، کار واکسیناسیون کرونا را بر عهده خواهند داشت.

شکیبا با بیان اینکه هشت منطقه در شهر کرمانشاه به منظور سهولت دسترسی عموم به مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا مشخص شده است، تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه، تزریق واکسن بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت با شرایط بهتر و جلوگیری از ازدحام و با سرعت عمل بیشتری صورت گیرد.

کد خبر 5210849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha