۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان مطرح کرد؛

تشریح برنامه‌های سوم خرداد و ترویج فرهنگ مقاومت در اصفهان

تشریح برنامه‌های سوم خرداد و ترویج فرهنگ مقاومت در اصفهان

اصفهان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه‌هایی به سبب ترویج فرهنگ مقاومت و بزرگداشت سوم خرداد و همچنین اعلام همبستگی با مردم فلسطین و افغانستان برگزار خواهد شد.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت یاد شهدای حوادث تروریستی فلسطین، غزه و افغانستان و همچنین گرامیداشت روز سوم خرداد و فتح خرمشهر اظهار داشت: این روزها شاهد جنایت صهیونیست‌های ملعون، قتل‌عام و به‌شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌پناه غزه و فلسطین هستیم.

وی افزود: مدعیان حقوق بشر هیچ واکنشی نسبت به این حوادث نشان ندادند و رژیم کودک‌کش صهیونیستی همچون سنوات گذشته وقتی قدرت مقابله با دفاع موشکی مردم مظلوم را ندارد دست به اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری می‌زند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به مقاومت و استقامت مردم مظلوم فلسطین، عنوان کرد: این مقاومت باعث به ثمر رسیدن بخش اعظمی از آرمان‌ها شده و مردم دنیا متوجه جنایات این رژیم شدند.

برگزاری اجتماع مردمی به شرط نظر ستاد کرونا

وی ادامه داد: استیصال رژیم صهیونیستی با شکسته شدن گنبد آهنین و ایجاد ناامنی درون شهرهای مختلف مشخص و هویدا شده است.

احمدی با بیان اینکه مردم در شهر اصفهان هم مطابق جای‌جای ایران اسلامی واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی نشان دادند، تصریح کرد: شورای هماهنگی به جهت اینکه زبان مردم است، به‌دنبال برگزاری اجتماعاتی برای نشان دادن همبستگی مردم است.

وی افزود: در صورت موافقت و اعلام نظر ستاد مبارزه با کرونا روز چهارشنبه در میدان امام حسین (ع) اصفهان و گذر چهارباغ اجتماع مردم را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و گرامیداشت یاد شهدای عزیز غزه و فلسطین و دختران و نوگلان افغانستان که به‌دست تروریست‌ها به‌شهادت رسیدند برگزار خواهیم کرد.

فتح خرمشهر با اراده مقاومت بر تفکر لیبرالی

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ارتباط با عوامل سقوط و فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: اگر تاریخچه دفاع مقدس و چرایی سقوط خرمشهر به‌دست عوامل و نظامیان رژیم بعثی را بررسی کنیم، خواهیم دید که در آغازین روزهای جنگ تحمیلی، مردم ازجمله زن و مرد و پیر و جوان مقاومت و استقامت کردند.

وی تفکر لیبرالی را عاملی برای تأخیر در فتح خرمشهر در بخش‌هایی از مسئولان کشور دانست و افزود: این تفکر باعث شد پشتیبانی از مردم خرمشهر به تأخیر بیافتد، البته یکی از عوامل آزادی خرمشهر، اراده مقاومت بر تفکر لیبرالی بود.

احمدی پشتیبانی از ولایت، حمایت از فرمان امام (ره)، ولایت‌مداری رزمندگان، اتحاد همه مردم، مقاومت، از جان گذشتگی، شهادت و ایثار را از جمله عوامل پیروزی و فتح خرمشهر برشمرد و افزود: آزادی خرمشهر را به خداوند و در واقع به پشتیبانی اصلی رزمندگان نسبت دادند و گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

تشریح برنامه‌های سوم خرداد در اصفهان

وی خاطرنشان کرد: این تفکر و مقاومت، همدلی، وحدت، ولایتمداری و اتحاد نیاز امروز جامعه ماست که مردم با درس گرفتن از این مناسبت و این روز مسیر انقلاب را طی کنند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ارتباط با برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد گفت: تجلیل از مدافعان و فاتحان خرمشهر و بزرگداشت شهدای عزیز فاتح خرمشهر ازجمله شهید مهندس محمود شهبازی که فرماندهی یکی از یگان‌های این عملیات را برعهده داشتند و در فتح خرمشهر به‌شهادت رسیدند در دستور برنامه قرار گرفته است.

وی افزود: در سطح استان ستادهایی تشکیل شده و شب سوم خرداد در گلستان شهدای اصفهان بعد از نماز برنامه‌هایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. همچنین صبح روز سوم خرداد عطرافشانی و گل‌گذاری قبور شهدای عزیز عملیات بیت‌المقدس و شهدای فتح خرمشهر برگزار می‌شود.

احمدی یادآور شد: به‌یاد روزی‌که فتح خرمشهر اعلام شد و مردم سراسر شادی و سرور داشتند، سوم خرداد امسال هم همین شرایط پیش خواهد آمد و تصاویر و آهنگ‌ها و برنامه‌های خاصی در این ساعت پخش می‌شود، برنامه‌ها و مسابقات مختلف ورزشی و هنری انجام می‌شود و همچنین فعالیت عزیزان در فضای مجازی و تولید ویدئو کلیپ‌های مناسبی که توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آماده شده نیز منتشر می‌شود و همچنین رونمایی از ۶ عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس توسط اداره حفظ آثار انجام می‌شود.

کد خبر 5214994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha