۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

فرمانده ناحیه سپاه مهریز:

شرکت در انتخابات مجاهدت سیاسی است

شرکت در انتخابات مجاهدت سیاسی است

یزدـ فرمانده ناحیه سپاه مهریز گفت: ملت ایران در دفاع مقدس مجاهدت فی سبیل الله را به معنای واقعی نشان داد و هم اکنون نیز هر برگ رای انها، نشانی از مجاهدت سیاسی آنهاست.

علی فاتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد را یک وظیفه ملی دانست و اظهار کرد: هر برگ رأی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مهریز فارغ از اینکه اسم چه شخصی روی آن نوشته شده، نشانه مجاهدت سیاسی است.

وی با اشاره به وقایع سیاسی و بین‌المللی سال جاری افزود: ایران اسلامی باید مقتدرانه در این انتخابات حضور داشته باشد و اقتدار خود را حفظ کند و نباید اجازه دهیم عدم حضور ما پای صندوق‌های رأی، دشمنانمان را جسور کند و با حملات مجازی باعث تحریک مردم شود.

فاتحی، شرکت مردم در انتخابات را از نظر داخلی مهم دانست و یادآور شد: روند ثبات ارزش پول ملی، تغییر وضعیت اقتصادی، معیشت، مسکن و مشاغل برای جوانان، حضور و انتخاب اصلح در این انتخابات را می طلبد.

فرمانده ناحیه سپاه مهریز با اشاره به وظیفه بسیج در انتخابات تصریح کرد: بسیج شجره طیبه و بدنه فعال جامعه است و بسیجیان باید صرف‌نظر از مصادیق، مردم را تشویق به حضور حداکثری انتخابات کنند.

فاتحی گفت: هر فردی به فراخور درک و شعور سیاسی و سواد رسانه ای خود باید برای تقویت نظام اسلامی تلاش کند که نمونه این تلاش، شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد است.

وی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی موازی با میادین مقاومت است؛ این مقاومتی که از ابتدا تاکنون شهید داشته و نهالی به نام انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) آن را غرس کرده است.

فاتحی یادآور شد: حضور پرو شور مردم پشت سر انقلاب با شرکت در انتخابات یک برگ برنده را برای کشور اسلامی در منطقه به ارمغان می آورد.

وی تاکید کرد: در نهایت با انتخاب اصلح و معیارهایی که رهبری بیان کردند، این امیدواری در مردم تقویت می شود که وضعیت کشور در زمینه‌های اقتصاد، معیشت، مسکن تغییر کند.

فاتحی در پاسخ به شبه ای که عده‌ای مغرض در فضای مجازی آن را نشر داده اند، افزود: اگر نظام خواسته باشد که یک فرد خاصی رأی بیاورد هر دفعه با تغییر دولت‌ها گرایش‌های سیاسی عوض نمی شد و این یعنی نظام نمی خواهد شخص خاصی از صندوق بیرون بیاید و مبنای آرا نظر مردم است.

کد خبر 5215600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha