۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴

همتی:

من عامل تغییر در وضعیت موجود هستم

من عامل تغییر در وضعیت موجود هستم

نامزد انتخابات دوره سیزدهم ریاست‌جمهوری گفت: آنهایی که می‌گویند عملکرد همتی بخشی از وضعیت فعلی است بدانند، من از دو سال و نیم پیش تاکنون، بخشی از تغییر وضعیت موجودم نه بانی وضعیت موجود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به اینکه او را از بانیان وضع موجود کشور معرفی کردند، نوشت: برخی افرادی که خود از بانیان این وضعیت هستند می‌گویند عملکرد همتی بخشی از وضعیت فعلی است. من از دو سال و نیم پیش تا به حال بخشی از تغییر وضعیت موجودم نه بانی وضعیت موجود.

وی ادامه داد: اگر روند قبلی سیاست‌های ارزی و پولی ادامه می‌یافت با شوک اقتصادی ناشی از کرونا چیزی برای رقابت باقی نمی‌ماند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: کارنامه دو سال ونیم من، تغییر سیاست‌های بانک مرکزی و پیشتازی در خنثی‌سازی تحریم است.

همتی گفت: برخلاف کاسبان سیاسی-اقتصادی تحریم، من آبرویم را گذاشتم تا در بدترین شرایط، روند حرکتی بانک مرکزی را اصلاح و از فروپاشی اقتصاد جلوگیری کنم.

وی گفت: آمده‌ام با صدای بلند از مخالفان بپرسم: چه زمانی بهتر از امروز برای حل همزمان دو پرونده تحریم و FATF است؟

کد خبر 5222315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صبا IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      0 0
      این شعارها چیه میدی؟ از شما در مورد شغل میپرسن میگی پیامک حجاب ندیم به دختر لیسانس که استرس وارد نشه به شما عارضم استرس زمانی وارد میشه به زن جوان ما که پیام عقب افتادن قسط براش میاد و شما شده بعنوان رئیس بی تدبیر بانک مرکزی به بانکها ابلاغ کنی اگر زنی نداشت پول وامش رو بده اذیتش نکنید😡