۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵

بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در بهارستان ساخته می‌شود

بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در بهارستان ساخته می‌شود

اصفهان- دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شرکت عمران شهر جدید بهارستان برای احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی و پردیس بزرگ دانشگاه علوم پزشکی در این شهر به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی در دیدار با محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان برای احداث دانشگاه پردیس علوم پزشکی و ساخت یک بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در این شهر توافق کردند.

محمدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان در این ارتباط گفت: ساخت این بیمارستان توسط شرکت عمران انجام می‌شود و برای بهره برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهر جدید بهارستان نیاز به زیرساخت‌های بهداشت و درمان است، ابراز داشت: علی رغم شرایط بد اقتصادی شرکت عمران به دلیل توجه به مسئولیت اجتماعی خود نسبت دغدغه ۳۰ ساله راه‌اندازی این مرکز به بهره برداری از بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی در بهارستان اقدام خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان همچنین با اشاره به راه‌اندازی پردیس بزرگ دانشگاه علوم پزشکی با وسعت ده‌ها هکتار در این شهر خبر داد و ابراز داشت: این طرح برای اولین بار در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 5227044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha