۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

یکی از راه‌های نه گفتن به دشمن شرکت در انتخابات است

یکی از راه‌های نه گفتن به دشمن شرکت در انتخابات است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از راه‌های نه گفتن به دشمن شرکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در هر نقطه‌ای از دنیا که جنایتی انجام شده همواره پای آمریکایی‌ها در میان بوده است.

وی با اشاره به دشمنی امام راحل با آمریکا افزود: امام خمینی (ره) در تمامی صحبت‌هایشان حداقل ۵۰ سال آینده را در نظر می‌گرفت، زیرا امام راحل به خوبی واقف بود که تمام گرفتاری‌های کشور توسط آمریکایی‌ها رقم می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: کودتای ۲۸ مرداد، هشت سال جنگ تحمیلی، ترور مسئولان انقلاب و متفکران کشور و ده‌ها جنایت دیگر از جمله گرفتاری‌های به وجود آمده در ایران توسط آمریکایی‌ها انجام شده است.

علما گفت: امام راحل با شعار نه شرقی نه غربی یک تحول بزرگ ایجاد کرده و توانست اسلام را حاکم کند، زیرا ریشه تحول کشور را پیروی محض از اسلام می‌دانسته و به قول ایشان با حاکمیت اسلام حکومت را پیاده کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حقوق بشر برای آمریکایی‌ها بوده و سازمان ملل مال خودشان است، تمامی این‌ها ترفندهای شوم سیاسی است تا بتوانند بر مقدرات کشورها مسلط شوند.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای بزرگ امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی حاکم کردن مردم بر مقدرات خودشان است، افزود: این موضوع در دنیا بی سابقه بوده و مردم در عرصه‌های سیاسی دخالت دارند، امام برای سرلوحه قرار دادن تنویر افکار عمومی انقلاب کرد.

به گفته علما، امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که امروز ایران به عنوان یک قدرت تأثیر گذار در عرصه جهانی مطرح شده و نقش پر اهمیتی در مبادلات سیاسی جهانی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: هنر ما این است که مردم را حفظ کنیم، یکی از راه‌های مهم نه گفتن به دشمن، حضور پای صندوق‌های رأی بوده و مردم با حضور گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه‌ای بزرگ را به وجود می‌آورند.

علما ادامه داد: حضور در انتخابات به معنای حراست از ایران، خون شهدا، ولایت فقیه و امنیت کشور است.

گفتنی است، در این جلسه فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گزارشی از نحوه رأی‌گیری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارائه داد.

کد خبر 5236517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha