۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۳۳

استاندار اردبیل:

حفظ جمهوریت نظام با حضور گسترده مردم/حماسه بی‌نظیر در راه است

حفظ جمهوریت نظام با حضور گسترده مردم/حماسه بی‌نظیر در راه است

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: امروز مردم استان اردبیل با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت چهار ساله خود را رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو صبح جمعه در دقایق اولیه اخذ رأی با حضور در شعبه ۱۳۱ مصلی اردبیل اظهار کرد: مردم استان اردبیل با انتخاب اصلح خود سرنوشت چهارساله خود را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه تمام پروتکل‌های بهداشتی در تمامی شعب اخذ رأی رعایت خواهد شد گفت: مردم در این مدت تبلیغات نامزدهای خود را انتخاب کردند و حضور فعال در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

استاندار اردبیل انتخابات را هدیه و حق بزرگی برای ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم با این حق توانستند در رقم خوردن سرنوشت خودشان دخالت و مشارکت داشته باشند و برای توسعه در تمامی جوانب بتوانند اظهار نظر کنند.

بهنام جو مشارکت مردم اردبیل در انتخابات گذشته را بی نظیر عنوان کرد و گفت: مردم اردبیل در این انتخابات نیز با حضور حداکثری خود ثابت خواهند کرد که برای آینده استان خودشان و کشور احساس مسئولیت دارند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی استان اردبیل خدمات نظام جمهوری اسلامی برخوردار شده و بسیاری از محرومیت‌ها را پشت سر گذاشته است افزود: با این وجود حضور مردم در انتخابات پشتوانه خوبی برای انتخاب مدیران اصلح خواهند داشت.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند گذشته مردم باز هم مدافع کشور و انقلاب خودشان هستند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و به دخالت‌های بیگانگان در کشورشان «نه» می‌گویند.

بهنام جو این انتخابات را از بعد امنیتی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این حضور پرشور در ابعاد داخلی هم پشتوانه بزرگ و محکمی برای رئیس جمهوری منتخب خواهد بود تا کارهای اساسی و مهمی را در راستای کارهای انجام شده گذشته داشته باشد.

وی در پایان از مردم اردبیل قدردانی کرد و گفت: مردم استان اردبیل در ادوار گذشته در کشور سرآمد بودند و در این انتخابات نیز ثابت خواهند کرد که مردم ولایتمدار و دارالارشاد اردبیل پیرو آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 5237558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha