۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

روابط عمومی ستون اصلی مقابله با جنگ ترکیبی است

 روابط عمومی ستون اصلی مقابله با جنگ ترکیبی است

بابل - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: فعالان رسانه و روابط عمومی ستون اصلی جهاد تبیین و سرباز فداکار خط مقدم برای مقابله با جنگ ترکیبی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی که یادآور جایگاه ارزشمند و نقش بی بدیل در ترویج خوبی‌ها، فرهنگ سازی و ارتباطات هوشمندانه میان آحاد مردم و اجزای جامعه است، آن را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط عمومی و ارتباطات تبریک گفت.

در این پیام آمده است: بی شک در عصر و زمانه ما در ضمن توجه به زیرساخت‌ها و سخت افزارها و ابزارهای ارتباطی، رسالت روشنگری، روایت تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران مردمی و خدمتگزار، هدایت اذهان و افکار عمومی به سوی مطالبه گری منصفانه، نشر خوبی‌ها، امیدآفرینی درمسیر گسترش اعتماد عمومی، ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در بین آحاد جامعه باید در مطلع فعالیت‌های حوزه ارتباطات و روابط عمومی قرار بگیرد.

در ادامه تصریح شده است: بی تردید در میانه جنگ ترکیبی و شبهه افکنی و سیاه نمایی دشمن، ستون اصلی جهاد تبیین و سرباز فداکار خط مقدم، فعالان رسانه و روابط عمومی هستند و امیدوارم در این عرصه نقش آفرین مؤثر باشید و در مسیر نشر معارف قرآن واهل بیت علیهم السلام، معرفی و انعکاس خدمات ودستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرتوفیق باشید.

کد خبر 6108506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha