۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۶

امام جمعه بوشهر:

مردم حضوری پرمعنا و پرمفهوم در انتخابات خواهند داشت

مردم حضوری پرمعنا و پرمفهوم در انتخابات خواهند داشت

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم بابصیرت ایران اسلامی قطعاً حضوری پرمعنا و پرمفهوم در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح جمعه در حاشیه حضور در انتخابات در اداره بندر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باعث افتخار است که مردم استان بوشهر در نخستین ساعات در این رأی گیری حضور گسترده دارند.

وی خاطرنشان کرد: این حضور گسترده مردم یک حرکت حماسی و پربصیرت است و نشانگر وفاداری، پایداری، بصیرت، مجاهدت و دانایی مردم است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انتخابات مایه اقتدار ملی و فراملی است، تصریح کرد: انتخابات موجب تقلیل سطح توطئه دشمنان و باعث تحول بنیادین در سطح کشور می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم بابصیرت ایران اسلامی قطعاً حضوری پرمعنا و پرمفهوم در انتخابات خواهند داشت که به معنای تلاش برای ارتقای سطح اجرایی کشور و نقش‌آفرینی در معماری سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و.... است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: با توجه به این میزان حضور در نخستین ساعات اخذ رأی پیش‌بینی می‌شود مردم حماسه دیگری را خلق کنند و برگ زرین دیگری در کتاب پرافتخار استان بوشهر ثبت شود.

کد خبر 5237610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha