۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور خبرداد

فعالیت ۴۳ هزار گروه جهادی در کشور/ سپاه و بسیج کمک حال مردم هستند

فعالیت ۴۳ هزار گروه جهادی در کشور/ سپاه و بسیج کمک حال مردم هستند

گرگان- جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر ۴۳ هزار گروه جهادی آماده به کار در کشور وجود دارد و تمام آنها برای کمک به مردم در حوادث و اتفاقات گوناگون آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا الله بداشتی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه راه اندازی شورای تخصصی بسیج تجار و بازرگانان استان اظهارکرد: با توجه به اینکه اقتصاد پاشنه آشیل ما است، دشمن تمام همت خود را بر این قرار داده تا اقتصاد کشور را زمین گیر کند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در چند سال گذشته سوء مدیریتی که در کشور شاهد بودیم سبب شد معیشت مردم با مشکل مواجه شود.

وی بیان کرد: در حوادث طبیعی و همچنین موانعی که در اجتماع وجود دارد، بسیج و سپاه همواره کنار مردم و کمک حال آنها بوده اند.

بداشتی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۳ هزار گروه جهادی آماده به کار وجود دارد و تمام آنها به منظور کمک به مردم در حوادث طبیعی، ساخت و بازسازی خانه محرومان، بهبود معیشت مردم در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار و غیره از آمادگی کامل برخوردار هستند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: با روی کار آمدن دولت خدمتگزار، وضعیت بهتر خواهد شد اما موانعی که با حوزه معیشت به ویژه سفره مردم ارتباط دارد جزو موانع اساسی بوده و حل آنها مشکل است.

وی گفت: وقتی در حوزه نظامی به این قابلیت رسیده ایم که موشک نقطه زن تولید کنیم پس می توانیم در حوزه اقتصاد هم موفق شویم.

کد خبر 5243237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha