۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

اهدای تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در البرز

اهدای تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در البرز

کرج - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: یک هزار تبلت برای دانش‌آموزان بی بضاعت در سطح کشور در نظر گرفته شد که امروز ۷۲ تبلت به دانش‌آموزان البرزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار قاسمی در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند البرز که با حضور علیرضا حیدری قهرمان اسبق کشتی جهان، حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک و اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو برگزار شد، اظهار کرد: ۷۲ تبلت از سوی مؤسسه خادمین حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) اهدایی علی کریمی پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به دانش آموزان بی بضاعت البرزی تحویل داده شد.

وی بیان کرد: ۱۰۰۰ تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت در سطح کشور در نظر گرفته شد که امروز ۷۲ تبلت به دانش‌آموزان البرزی اهدا شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: مجموعه سرپرست خانواده در این استان هم به عنوان همکار و هم به عنوان ولی دانش آموز تعداد قابل توجه هستند.

یک میلیون البرزی حاشیه‌نشین هستند

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۳ میلیون جمعیت استان، یک میلیون جمعیت حاشیه‌نشین را تشکیل می‌دهند و این امر نشانگر توجه بیش از پیش به البرز است.

قاسمی با بیان اینکه اگر خیرین مدرسه ساز در استان البرز نبودند ۱۵۰ هزار دانش‌آموز باید در کلاس‌های فشرده ۴۰ نفره تحصیل می‌کردند، گفت: خیرین مدرسه ساز چند برابر دولت برای این استان مدرسه احداث می‌کنند و در حال حاضر ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: ۶ هزار دانش‌آموز برای ادامه تحصیل تبلت نیاز داشتند که حدود ۴ هزار تبلت تأمین و بخش باقی مانده باید با حمایت خیرین و مسئولان در شهریور ماه تأمین شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه امسال مدیران مدارس دو اقدام مهم را باید در دستور کار قرار دهند، متذکر شد: نخست اینکه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و همچنین دانش‌آموزانی که حضور فیزیکی دارند اما به تبلت احتیاج دارند را شناسایی کنند.

اهدای تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در البرز

کد خبر 5245936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      0 0
      حضرت علی ع شب ها در تاریکی بصورت پنهانی به محرومین کمک میکرد که با شخصیت اون ادم بازی نشه این عکس وتصویر ممکن است در بزرگسالی این دانش اموز بسیار دلخراش شود چرا اینقدر بی فکر هستیم ودوست داریم داد بزنیم برای کمک میشد فقط عنوان کرد که کمک شده حالا مردم باور کنن یا نه ما قصد خدمت وثواب داریم نه فهمید