۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

معاون دانشگاه علوم پزشکی اراک:

داوطلبان بستری در بیمارستان هم می‌توانند در کنکور شرکت کنند

داوطلبان بستری در بیمارستان هم می‌توانند در کنکور شرکت کنند

اراک- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای داوطلبان بستری در بیمارستان‌ها تمهیداتی به منظور برگزاری آزمون در بیمارستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی علیمحمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان در این آزمون و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش در هر شهرستان صورت گرفته و شیوه نامه‌های کنکور احصا شده است.

وی افزود: دستورالعمل‌های تصویب شده به شبکه‌های بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هر شهرستان ابلاغ شده است و امیدواریم با انجام صحیح آن توسط عوامل اجرایی و البته رعایت کامل داوطلبین و همراهان آنها، مشکل خاصی پیش نیاید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: همکاران بهداشت محیط و بهداشت مدارس قبل از برگزاری آزمون، مکان‌های تعیین شده را از لحاظ تهویه، نور کافی و رعایت فاصله ایمنی میان صندلی‌ها (۲ متر از هر طرف) مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: داوطلبان در روز آزمون از آوردن هرگونه وسایل اضافی بپرهیزند همچنین حتماً ماسک مناسب صورت خود استفاده کنند و از تجمع قبل و بعد از آزمون بپرهیزند.

وی بیان کرد: تمامی داوطلبان توسط همکاران غربالگری شده و برای افراد مثبت و مشکوک مکان‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطر نشان کرد: برای داوطلبان بستری در بیمارستان‌ها نیز تمهیداتی به منظور برگزاری آزمون در بیمارستان در نظر گرفته شده است.

علیمحمدی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای یکایک داوطلبان کنکور سراسری، گفت: با هماهنگی میان آموزش پرورش و همکاران بهداشت محیط و مدارس تمامی امکانات و مقدمات لازم برای برگزاری یک آزمون ایمن و سالم در نظر گرفته شده است، امید است که داوطلبان عزیز نیز با رعایت نکات بهداشتی به حفظ سلامت خود کمک کنند.

کد خبر 5246174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha