۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

توضیح مدیرعامل فولاد درباره دلیل شکایت از مدافع پرسپولیس

توضیح مدیرعامل فولاد درباره دلیل شکایت از مدافع پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را در خصوص دلیل شکایت از مدافع پرسپولیس بعد از بازی با فولاد ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر بعد از بازی پرسپولیس مقابل فولاد بود که باشگاه فولاد با انتشار یک بیانیه اعلام کرد نامه ای به سازمان لیگ در فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به حضور غیر مجاز مدافع پرسپولیس در بازی نوشته است.

باشگاه فولاد به بازی کردن محمد حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس معترض بود و اعلام کرد این بازیکن به دلیل محرومیت قادر به حضور در زمین مقابل فولاد نبوده است.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس چهار اخطاره بودن کنعانی زادگان را رد کرده و تأکید کردند که وی در دیدارهای گذشته محرومیت را پشت سر گذاشته است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که شکایت از مدافع پرسپولیس بر چه مبنایی صورت گرفته بود؟ گفت: ما در باشگاه درخواست های کادر فنی، کادر سرپرستی و هواداران را اجابت می کنیم و موظف هستیم اگر درخواستی به ما می رسد به آن رسیدگی کنیم.

آذری افزود: درباره این موضوع هم کادر سرپرستی و رسانه ای و همچنین هواداران تیم اعتقاد به حضور غیرمجاز مدافع پرسپولیس داشتند و ما هم این نکته را در نامه به فدراسیون فوتبال قید کردیم و حرفی از محرومیت نزدیم.

کد خبر 5253514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • RO ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      3 0
      شما هر کی هر چی گفت روش نامه میزنی.عجب مدیریتی!!!!!!!
    • مجتبی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      2 0
      خیلی نوشابه برای خودت باز می کنی حالا سوتی دادی گردن دیگران می اندازی ، لطفا از ابرها پائین بیائید و روی زمین راه بروید .
    • ياور رئالي IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      1 3
      آرشيو کارتهاي زردي کنعاني زاده و چهار کارته بوده وبايد بازي نميکرد و دقايقي که کارت زرد گرفته موجود است وحق با فولاد هست ولي فدراسيون اين موضوع راهم ماستمالي خواهد کرد
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      2 0
      نکوم‌‌با‌این‌ترفندها‌نمیتوانی‌‌قهر‌مان‌بشوی‌یک‌بار‌زمین‌را‌بزرگ‌می‌کنی‌‌یک‌بار‌به‌ساعات‌بازی‌اهتراز‌داری‌یکبار‌به‌کارتی‌که‌به‌تو‌مربوط‌نیست‌اهترازداری‌دیگه‌فولاد‌راخراب‌نکن
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      1 1
      انتظار دارید بااین کارهای که دراصفهان والبته هواداران این دوتیم اصفهانی بابازیکنان واتوبوس آنها کردند. واخیرا هم آذری مدیر فولاد خوزستان جهت خوش خدمتی به ساکت مدیر سپاهان علیه پرسپولیس کارشکنی میکند. ماهواداران پرسپولیس براي آنها هورا بکشیم. جالب است آذری خودش را عقل کل مردم اصفهان میداند .