۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳

سرمربی تیم فوتبال تراکتور:

هدف ما در تراکتور قهرمانی لیگ برتر است

هدف ما در تراکتور قهرمانی لیگ برتر است

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هدف ما در تراکتور قهرمانی لیگ برتر است و برای این مهم برنامه ریزی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند ظهر امروز یک شنبه در نشست خبری خود در تبریز بعداز برگزاری مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید تراکتور گفت: تراکتور بخشی از وجود من است و با این تیم یا قهرمان لیگ برتر می‌شوم و یا از دنیای سرمربی گری خداحافظی می‌کنم.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی تراکتور گفت: پنجره‌های باشگاه طبق وعده مدیران تراکتور باز می‌شوند و هزینه‌های زیادی بابت شکایت بازیکنان لازم است پرداخت کنیم.

کمالوند ادامه داد: حدود ۱۳ میلیارد تومان به دلار امروز هزینه قرارداد استوکس است که مالک باشگاه قول داده تا با پرداخت بدهی‌ها پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

سرمربی جدید تراکتور سپس با اشاره به اینکه تا ۱۰ روز دیگر تمرینات تیم آغاز می‌شود، ادامه داد: مشکلاتی در تیم می‌دیدم که احساس کردم می‌توانم به تیم تراکتور کمک کنم. تراکتور بخشی از وجود من است و برای موفقیت این تیم تمام تلاشم را می‌کنم.

کمالوند با بیان اینکه به دنبال ستاره‌های گران قیمت نیستم، گفت: من مخالف جذب ستاره نیستم اما باید کارها هدفمند باشد، من مهدی کیانی و محمد ابراهیمی را با ۶۰ و ۷۰ میلیون به تراکتور آوردم که یک دهه برای تراکتور بازی کردند.

سرمربی جدید تراکتور با تاکید بر اینکه برای اولین بار من استقلال را با تراکتور در تهران بردم، گفت: می‌گویند تراکتور مربی بزرگی می‌خواهد، من مربی بزرگی نیستم اما مربی بزرگی را در کنارم خواهم آورد. اولین برد تراکتور برابر پرسپولیس بعد از ۱۵ سال با حضور بنده در تراکتور رقم خورد.

کمالوند سپس در خصوص هدفش در تراکتور گفت: قول قهرمانی تیم تراکتور در لیگ برتر را در دو سال آینده می‌دهم. شرایط سختی داریم و نیاز به حمایت پرشورها است. مطالبات تماشاگران تراکتور هم تغییر یافته و اگر قبلاً مدعی شدن تراکتور هدف بود، امروز قهرمان شدن تراکتور مدعی هدف است.

وی افزود: برای موفقیت باید یک مربی با دانش خارجی جذب کنیم. فوتبال کشتی نیست و یک ورزش وارداتی است و نیاز داریم یک مربی خوبی خارجی داریم که تا آخر هفته رسانه‌ای می‌کنیم.

کمالوند در خصوص دستیاران داخلی نیز گفت: با هیچ کسی هنوز به توافق نرسیدیم و تمامی اسامی اعلام شده کذب است و تنها با توجه به عملکرد خوب مربی دروازه بانان، از مدیرعامل باشگاه خواستم که قرارداد وی را تمدید کند.

کد خبر 5270359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      1 0
      انشالله