۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷

در قالب سمینار علمی؛

کاربرد سلول‌های بنیادی در درمان ناباروری بررسی می شود

کاربرد سلول‌های بنیادی در درمان ناباروری بررسی می شود

کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سمینار «کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری»، ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ با سخنرانی امیرعلی حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی افتتاح می‌شود.

همچنین، محمدرضا صادقی رئیس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، علی صادقی‌تبار مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا و سمیه کاظم‌نژاد دانشیار و مدیر گروه پزشکی بازساختی پژوهشگاه ابن‌سینا و دبیر علمی سمینار از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه خواهند بود.

سمینار کاربرد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در درمان ناباروری با محورهای جایگاه کنونی سلول‌درمانی در درمان ناباروری زنان، پیشرفت سلول‌های بنیادی در درمان ناباروری مردان، تازه‌ها و کاربرد مهندسی بافت در درمان ناباروری و نقش بانک سلولی در درمان ناباروری، از سوی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا و با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.

این سمینار دارای امتیاز آموزش مداوم است، به صورت آنلاین در فضای اسکای‌روم برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی اینستاگرام معاونت آموزش پژوهشگاه ابن‌سینا به نشانی ari_education@ یا وب‌سایت پژوهشگاه به نشانی avicenna.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5271048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha