۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵

در شبکه نسیم ببینید؛

مهمانان برنامه‌ای که با امام حسین (ع) حرف می‌زنند

مهمانان برنامه‌ای که با امام حسین (ع) حرف می‌زنند

برنامه «با حسین علیه السلام حرف بزن» از ابتدای محرم امسال و با حضور مهمانانی از قشرهای مختلف جامعه روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، «با حسین علیه السلام حرف بزن»، برنامه‌ای است که از ابتدای محرم به عنوان یکی از ویژه‌های مناسبتی شبکه نسیم روی آنتن رفت.

این برنامه چند سالی است که در ماه محرم به پخش می‌رسد و طی این فصل‌های متعدد جایگاه ویژه ای در بین ارادتمندان به ساحت حضرت اباعبدالحسین (ع) پیدا کرده است.

امسال هم این برنامه با فضا سازی و دکوری متفاوت پخش خود را آغاز کرد و از دوشنبه ۱۸ مرداد روی آنتن رفت که همچون فصل‌های قبل امکانی برای بروز احساسات درونی به امام حسین علیه السلام را فراهم آورد. مهمانانی هم از حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری در برنامه حضور می‌یابند تا حرف‌های دلی خود را برای امام حسین بیان کنند. از جمله مهمانانی که در این شب‌ها در برنامه حاضر شده‌اند می‌توان به مژده لواسانی مجری تلویزیون و شهربانو منصوریان اشاره کرد.

این برنامه البته یک ویژگی اش مهمانانی هستند که شاید کمتر مخاطب آنها را به چهره بشناسد و تلاش کرده است از سلبریتی محوری پرهیز کند و در هر حوزه سراغ کسانی رفته است که کمتر مخاطب آنها را می‌شناسند. با این حال از شاعر و ذاکران اهل بیت تا فعال اجتماعی و فرهنگی و حتی بلاگر مهمان برنامه شده است و از نگاه و رفاقت و احساس خود به امام حسین (ع) سخن گفته است.

این برنامه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و در معرفی آن آمده است که قرار است «باورپذیری ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه» را به تصویر بکشد.

کد خبر 5283867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha