۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد؛

برگزاری نماز ظهر عاشورای استان همدان در فضای باز

برگزاری نماز ظهر عاشورای استان همدان در فضای باز

همدان_مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت:نماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز در هر شهرستان برگزار و در همدان نیز پس از برنامه میدان امام خمینی در همان مکان نماز ظهر اقامه می شود.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تلاش ما بر این بوده است که در روز عاشورا در تمامی شهرستان یک برنامه محوری اجتماع عزاداران حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را داشته باشیم و در مرکز استان هم در میدان امام خمینی این برنامه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئات نیز در همان مکان هیئت خود و به صلاح دید متولیان و مسئولان هیئت دسته‌های عزاداری را در مکانی ثابت و بدون طی مسافت برپا می‌کنند.

نظیری در خصوص برنامه‌های شام غریبان اظهار کرد: اجتماعات بانوان زینبی در سراسر استان به جهت ابراز تبعیت و همدردی با حضرت زینب کبری سلام الله علیها شکل خواهد گرفت، همچنین قرائت زیارت ناحیه مقدسه و سقایی هایی که در مقابل هیئات و به رسم سالهای قبل شکل می‌گیرد از دیگر برنامه‌های شام غریبان امسال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در هر کدام از شهرستان‌ها یک برنامه متمرکز جهت اقامه نماز ظهر عاشورا برگزار خواهد شد و در شهرستان همدان نیز پس از برنامه میدان امام خمینی در همان مکان نماز ظهر عاشورا اقامه خواهد شد.

کد خبر 5284447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha