۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

سلیمی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار:

«عبدالملکی» تیم با تجربه‌ای برای اداره وزارت کار ندارد

«عبدالملکی» تیم با تجربه‌ای برای اداره وزارت کار ندارد

نماینده مردم سمیرم گفت: اداره وزارت کار نیاز به یک تیم کارکشته و با تجربه دارد که وزیر پیشنهادی کار از چنین تیمی برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه (۱ شهریورماه) و در جریان بررسی رأی اعتماد به کابینه سیزدهم، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مخالفت با عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: وزارت کار، وزارتخانه‌ای بزرگ محسوب می‌شود و اداره آن نیازمند تیمی قوی، فنی و کارکشته است که توانایی اتخاذ تصمیمات قاطع را داشته باشد.

وی افزود: اداره وزارت کار نیاز به یک تیم کارکشته و با تجربه دارد که وزیر پیشنهادی کار از چنین تیمی برخوارد نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: بحران صندوق‌های بازنشستگی اگر با ارائه طرح‌های قوی حل نشود، عواقب سختی گریبان کشور را خواهد گرفت.

سلیمی خطاب به عبدالملکی، گفت: آیا شما سابقه‌ای در اداره صندوق‌ها دارید؟، آیا می‌دانید حقوق حداقلی بازنشستگان کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد؟

وی تصریح کرد: مشکل اصلی این وزارتخانه انتصابات سیاسی افراد فاقد صلاحیت در هیئت مدیره صندوق‌ها و شرکت‌ها است. آیا قدرت کافی برای اصلاحات اساسی در این وزارتخانه دارید؟

نماینده مردم سمیرم در مجلس خطاب به عبدالملکی، افزود: آیا قول می‌دهید شرکت‌ها، حیاط خلوتی برای همفکران شما نشوند. آیا به برنامه‌های خود اعتقاد دارید؟

سلیمی گفت: مددجویان بهزیستی نیاز به کمک بیشتری دارند. با بی عدالتی در بخش درمان چه خواهید کرد؟

کد خبر 5286674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha