۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۵

در صحن مجلس مطرح شد؛

موافقت دو کمیسیون مجلس با برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع

موافقت دو کمیسیون مجلس با برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع

کمیسیون‌های امنیت ملی و صنایع مجلس موافقت خود را با امیر آشتیانی برای تصدی وزارت دفاع اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه عصر امروز مجلس شورای اسلامی، محمود عباس زاده مشکینی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرائت کرد.

وی با بیان اینکه امیر آشتیانی دارای تجربه های ارزشمندی است، گفت: یکی از برنامه های اصلی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توسعه قابلیت های فناورانه در حوزه دفاعی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه های امیر آشتیانی هم در قالب کلی و هم جزئی به صورت عملیاتی با تمام اسناد بالادستی مطابقت دارد و اعضای کمیسیون امنیت ملی وی را برای تصدی پست وزارتخانه مذکور مناسب می دانند و انتظار دارند که امیر آشتیانی بدون حتی یک رای مخالف از مجلس شورای اسلامی، رای اعتماد بگیرد که این یک پیام مهم به دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

در ادامه جلسه، روح الله عباسپور نیز گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره گزینه پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را قرائت کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های گزینه پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اسناد بالادستی انطباق دارد اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی وی مدیریت یکپارچه زنجیره های صنعت دفاعی است و کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اتفاق آرا، وی را برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مناسب تشخیص داد.

کد خبر 5287521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha