۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۷

استاندار زنجان:

مصوبات جلسه کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان در کوتاهترین زمان عملیاتی شود

 مصوبات جلسه کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان در کوتاهترین زمان عملیاتی شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: مصوبات جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان باید در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در محل استانداری زنجان، بر لزوم تسریع در جمع‌بندی اقدامات انجام شده برای کنگره و ارائه گزارش به دبیرخانه در استان تاکید کرد و گفت: این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم عملیاتی شدن برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان تاکید کرد و ابراز داشت: آماده سازی ملزومات لازم برای نشان دادن سیمای شهری با مضامین کنگره و استفاده به موقع از آن، مد نظر فرمانداران قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: ۹ کمیته هنوز گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه کنگره ارائه نکرده‌اند و کمیته مداحان با مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته نظارت و بازرسی، کمیته بانوان و کمیته گنجینه شهرداران از آن جمله اینها است.

حقیقی با بیان اینکه گزارش شفاهی اقدامات قابل قبول نیست و باید همراه با عکس، کلیپ و غیره باشد، گفت: مصوبات جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان باید در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی شود.

وی افزود: در نخستین روز ابلاغ برنامه‌ها به کمیته‌های برگزار کننده کنگره، به همه مدیران متولی به صراحت اعلام و تاکید شد که هر کس به هر دلیلی نمی‌تواند با کنگره همکاری کند، همان شروع اعلام و کناره گیری کند.

استاندار زنجان تصریح کرد: اعلام عدم همکاری در روزهای آغازین عملیات اجرایی کنگره هیچ ایرادی نداشت و قابل قبول هم بود.

حقیقی با بیان اینکه امروز اما در شرایطی که زمان زیادی تا برگزاری کنگره نداریم، کوتاهی و عدم همکاری در این خصوص، به هیچ وجه قابل قبول نیست و از کسی هم پذیرفته نمی‌شود، ابراز کرد: برنامه‌های ابلاغی توسط کمیته‌ها و فرمانداران، اگر تا دو هفته دیگر جمع‌بندی نشود دیگر هیچ فایده‌ای ندارد.

وی گفت: در این کار دلی، هر کس تلاش به موقع داشته، ماموریت و کار خود را حتی با کمترین اعتبار مالی به نحو شایسته، انجام داده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: با انداختن کوتاهی‌ها به گردن دیگران خود را توجیه کنیم و لازم است که در فرصت باقی مانده، همه کمیته‌ها و فرمانداران، به طور مصداقی گزارش اقدامات انجام شده را اعلام کنند.

حقیقی بر لزوم ضرورت دیدار با خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: لیست دیدار با خانواده شهدا آماده‌سازی شود.

کد خبر 5297050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha